Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mała Przeróbka Pluginu sklep


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciej916

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 21.12.2011 18:00

Oto Plik Sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Sklep "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"
new bool:dmg;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
set_task(60.0, "pokaz", _,_,_, "b");
}

public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep","sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","1",0)

menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","2",0)

menu_additem(sklep,"50 HP + Kamizelka \y[5000 $]","3",0)

menu_additem(sklep,"Mniejsza grawitacja \y[6000 $]","4",0)

menu_additem(sklep,"+20 Dmg \y[10000 $]","5",0)

menu_additem(sklep,"Mniejsza widocznosc \y[7000 $]","6",0)

menu_additem(sklep,"Niesmiertelnosc na 7 skeund \y[13000 $]","7",0)

menu_display(id,sklep,0)

set_task(1.0, "kasa", _,_,_, "b")
}
public kasa(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.74, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kasa %i", kasa)
}
public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
remove_task(1);
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1 :
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}
case 2 :
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles ciche chodzenie");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}
case 3 :
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles 50 hp i Kamizelke");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}

case 4 :
{
if (kasa >= 6000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 6000);
set_user_gravity(id, 0.25);
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles mniejsza grawitacje");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}

case 5 :
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
dmg = true;
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}
case 6 :
{
if (kasa >= 7000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 7000);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}

case 7 :
{
if (kasa >= 13000 )
{

cs_set_user_money(id, kasa - 13000);

set_user_godmode(id, 1)
set_task(7.0, "Wylaczgodmode", id);
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Kupiles niesmiertelnosc na 7 sekund");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

else
{
client_print(id, print_chat, "[Fanatics-Gaming.eu] Masz za malo kasy");
}
}


}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
set_user_godmode(victim, 0)
}
public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
dmg = false
set_user_footsteps(id, 0)
}
public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
if(dmg == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 20);
return HAM_HANDLED;
}
else
{
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Wylaczgodmode(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Koniec Niesmiertelnosci")
}
public pokaz(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Wpisz ^3/sklep^4, aby skozycstac ze sklepu 4FUN");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



1. Chcę aby Wszystkie [Fanatics-Gaming.eu] były wyświetlane na Zielono.
2. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Ubranie Wroga za 16000 $ zmienia ubranie na ubranie przeciwnego teamu.
3. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Mniejsza Grawitacja za 3000$ zmniejsza się do 300.
4. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Dragi za 4000$ szybciej się biega ale ekran się tak rościąga na bokach(tak jak w ruletka 3.0).
5. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Duble Jump za 2000$ można zrobić skok w powietrzu (1).
6. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Auto Bh za 2500$ niemusze tłumaczyć.
7. Chcę Dodać Nową Możliwość Do Kupienia Większy Magazynek +10 za 10000$ magazynek większy o +10.
8. Chcę usunąć Tą Wiadomość Wpisz /sklep, aby skozycstac ze sklepu 4FUN.




Na Razie To Na Tyle

Użytkownik maciej916 edytował ten post 23.12.2011 11:43

  • +
  • -
  • 0

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2011 22:12

http://amxx.pl/dokumentacja/ - zapraszam. Było to milion razy na forum.

#3 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 23.12.2011 14:38

nic z tego nie rozumiem

Pomoże Ktoś Coś
  • +
  • -
  • 0

#4 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2011 15:10

1, 2, 3 - tutaj zmieniłem w kodzie sma, 4 bez tego efektu na razie, 5, 7 potem, 6 - z autobh postaram się wyciągnąć, 8 zrobione.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Sklep "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"

new bool:dmg;
new bool:ubranie[33];
new bool:szybkosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

register_event("CurWeapon", "update_speed", "be", "1=1")
}

public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep","sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","1",0)
menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","2",0)
menu_additem(sklep,"50 HP + Kamizelka \y[5000 $]","3",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza grawitacja \y[6000 $]","4",0)
menu_additem(sklep,"+20 Dmg \y[10000 $]","5",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza widocznosc \y[7000 $]","6",0)
menu_additem(sklep,"Niesmiertelnosc na 7 skeund \y[13000 $]","7",0)
menu_additem(sklep,"Ubranie wroga \y[16000 $]","8",0)
menu_additem(sklep,"Szybsze chodzenie \y[4000 $]","9",0)

menu_display(id,sklep,0)

set_task(1.0, "kasa", _,_,_, "b")
}

public kasa(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.74, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kasa %i", kasa)
}

public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
remove_task(1);
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1:
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 2:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles ciche chodzenie");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 3:
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles 50 hp i Kamizelke");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 4:
{
if (kasa >= 6000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 6000);
set_user_gravity(id, 0.35);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles mniejsza grawitacje");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 5:
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
dmg = true;
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 6:
{
if (kasa >= 7000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 7000);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 7:
{
if (kasa >= 13000 )
{

cs_set_user_money(id, kasa - 13000);

set_user_godmode(id, 1)
set_task(7.0, "Wylaczgodmode", id);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles niesmiertelnosc na 7 sekund");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 8:
{
if (kasa >= 16000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmiane ubrania wroga");
ubranie[id] = true;
cs_set_user_model(id, "gign")
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}
case 9:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles szybsze biegaie");
szybkosc[id] = true;
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
szybkosc[victim] = false
if(ubranie[victim]){
cs_reset_user_model(victim)
}
set_user_godmode(victim, 0)
}
public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
dmg = false
if(ubranie[id]){
cs_reset_user_model(id)
}
set_user_footsteps(id, 0)
szybkosc[id] = false
}
public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
if(dmg == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 20);
return HAM_HANDLED;
}
else
{
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Wylaczgodmode(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Koniec Niesmiertelnosci")
}

public update_speed(id)
{
if(szybkosc[id])
{
set_user_maxspeed(id, 300.0)
}
}



#5 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 23.12.2011 15:31

możesz doda jeszcze żeby automatycznie bindowało na v i spolszczy to Next Exit
  • +
  • -
  • 0

#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2011 16:47

A co do 4, o taki efekt Ci chodzi? Sprawdź, czy jak rzucisz granatem to będzie te "naćpanie" czyli tak, jak Ty to mówisz. Ewentualnie jeszcze z plague można wyciągnąć, ale sprawdź to -> http://amxx.pl/topic...aj-granatem-11/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Sklep "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"

new bool:dmg;
new bool:ubranie[33];
new bool:szybkosc[33];
new bool:skoki[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

register_event("CurWeapon", "update_speed", "be", "1=1")
}

public client_connect(id) { client_cmd(id, "bind ^"v^" ^"say /sklep^""); }

public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep", "sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","1",0)
menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","2",0)
menu_additem(sklep,"50 HP + Kamizelka \y[5000 $]","3",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza grawitacja \y[6000 $]","4",0)
menu_additem(sklep,"+20 Dmg \y[10000 $]","5",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza widocznosc \y[7000 $]","6",0)
menu_additem(sklep,"Niesmiertelnosc na 7 skeund \y[13000 $]","7",0)
menu_additem(sklep,"Ubranie wroga \y[16000 $]","8",0)
menu_additem(sklep,"Szybsze chodzenie \y[4000 $]","9",0)
menu_additem(sklep,"Podwojne skoki \y[4000 $]","10",0)

menu_setprop(sklep, MPROP_BACKNAME, "Cofnij");
menu_setprop(sklep, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(sklep, MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_display(id, sklep, 0)

set_task(1.0, "kasa", _,_,_, "b")
}

public kasa(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.74, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kasa %i", kasa)
}

public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
remove_task(1);
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1:
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 2:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles ciche chodzenie");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 3:
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles 50 hp i Kamizelke");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 4:
{
if (kasa >= 6000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 6000);
set_user_gravity(id, 0.35);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles mniejsza grawitacje");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 5:
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
dmg = true;
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 6:
{
if (kasa >= 7000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 7000);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 7:
{
if (kasa >= 13000 )
{

cs_set_user_money(id, kasa - 13000);

set_user_godmode(id, 1)
set_task(7.0, "Wylaczgodmode", id);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles niesmiertelnosc na 7 sekund");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 8:
{
if (kasa >= 16000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmiane ubrania wroga");
ubranie[id] = true;
cs_set_user_model(id, "gign")
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}
case 9:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles szybsze biegaie");
szybkosc[id] = true;
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}
case 10:
{
if (kasa >= 2000 )
{
new button = get_uc(id, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
cs_set_user_money(id, kasa - 2000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles podwojne skoki");
}
//else if(flags & FL_ONGROUND)
//moze_skoczyc[id] = true;
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
szybkosc[victim] = false
if(ubranie[victim]){
cs_reset_user_model(victim)
}
set_user_godmode(victim, 0)
skoki[victim] = false;
}

public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
dmg = false
if(ubranie[id]){
cs_reset_user_model(id)
}
set_user_footsteps(id, 0)
szybkosc[id] = false
skoki[id] = false;
}

public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
if(dmg == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 20);
return HAM_HANDLED;
}
else
{
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Wylaczgodmode(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Koniec Niesmiertelnosci")
}

public update_speed(id)
{
if(szybkosc[id])
{
set_user_maxspeed(id, 300.0)
}
}


Masz + skoki podwójne testuj.

#7 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 23.12.2011 17:28

tak może być taki efekt


kiedy kupie podwójny skok to się serwer crashuje

szybkie chodzenie powiło byś szybsze

koniec nieśmiertelności żeby było napisane na środku ekranu i nie tak po lewej

żeby odliczało Koniec Nieśmiertelności za 7

Użytkownik maciej916 edytował ten post 23.12.2011 17:41

  • +
  • -
  • 0

#8 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2011 20:00

Podwójne skoki później naprawię, na razie masz to wszystko co chciałeś:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Sklep "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"

new bool:dmg;
new bool:ubranie[33];
new bool:szybkosc[33];
new bool:skoki[33];
new godmode_time[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd ("say /sklep", "pokaz_sklep");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

register_event("CurWeapon", "update_speed", "be", "1=1")
}

public client_connect(id) { client_cmd(id, "bind ^"v^" ^"say /sklep^""); }

public pokaz_sklep(id)
{
new sklep = menu_create("Sklep", "sklep_wybor")

menu_additem(sklep,"Wszystkie granaty \y[1100 $]","1",0)
menu_additem(sklep,"Ciche chodzenie \y[4000 $]","2",0)
menu_additem(sklep,"50 HP + Kamizelka \y[5000 $]","3",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza grawitacja \y[6000 $]","4",0)
menu_additem(sklep,"+20 Dmg \y[10000 $]","5",0)
menu_additem(sklep,"Mniejsza widocznosc \y[7000 $]","6",0)
menu_additem(sklep,"Niesmiertelnosc na 7 skeund \y[13000 $]","7",0)
menu_additem(sklep,"Ubranie wroga \y[16000 $]","8",0)
menu_additem(sklep,"Szybsze chodzenie \y[4000 $]","9",0)
menu_additem(sklep,"Podwojne skoki \y[4000 $]","10",0)

menu_setprop(sklep, MPROP_BACKNAME, "Cofnij");
menu_setprop(sklep, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(sklep, MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_display(id, sklep, 0)

set_task(1.0, "kasa", _,_,_, "b")
}

public kasa(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.74, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kasa %i", kasa)
}

public sklep_wybor(id, sklep, item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
remove_task(1);
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(sklep, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1:
{
if (kasa >= 1100 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1100);
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles wszystkie granaty");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 2:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_footsteps(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles ciche chodzenie");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 3:
{
if (kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles 50 hp i Kamizelke");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 4:
{
if (kasa >= 6000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 6000);
set_user_gravity(id, 0.35);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles mniejsza grawitacje");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}

case 5:
{
if (kasa >= 10000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 10000);
dmg = true;
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles + 20 dmg");
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 6:
{
if (kasa >= 7000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 7000);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 7:
{
if (kasa >= 13000 )
{

cs_set_user_money(id, kasa - 13000);
set_user_godmode(id, 1)
godmode_time[id] = 7;
set_task(1.0, "Wylaczgodmode", 56465+id, "", 0, "b");
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles niesmiertelnosc na 7 sekund");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

else
{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}
}
case 8:
{
if (kasa >= 16000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles zmiane ubrania wroga");
ubranie[id] = true;
cs_set_user_model(id, "gign")
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}
case 9:
{
if (kasa >= 4000 )
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Kupiles szybsze biegaie");
szybkosc[id] = true;
}else{
ColorChat(id, GREEN, "[Fanatics-Gaming.eu]^x01 Masz za malo kasy");
}


}

}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(victim, 1.0);
set_user_footsteps(victim, 0);
dmg = false;
szybkosc[victim] = false;
if(ubranie[victim]){
cs_reset_user_model(victim);
}
set_user_godmode(victim, 0);
skoki[victim] = false;
remove_task(victim);
godmode_time[victim] = 0;
}

public Spawn(id)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
dmg = false;
if(ubranie[id]){
cs_reset_user_model(id);
}
set_user_footsteps(id, 0);
szybkosc[id] = false;
skoki[id] = false;
remove_task(id);
godmode_time[id] = 0;
}

public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
if(dmg == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 20);
return HAM_HANDLED;
}
else
{
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Wylaczgodmode(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Koniec Niesmiertelnosci")
}

public update_speed(id)
{
if(szybkosc[id])
{
set_user_maxspeed(id, 360.0)
}
}

public wylaczgodmode(taskid)
{
new id = taskid-56465;

if(godmode_time[id] > 0)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 200, 0, 0, kRenderNormal, 25);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Niesmiertelnosc aktywna jeszcze przez %d s", godmode_time[id])
godmode_time[id]--;
}else{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Koniec Niesmiertelnosci")
set_user_godmode(id, 0);
remove_task(taskid);
}
}


#9 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 24.12.2011 18:31

czekam na wersje finalną



a jak sie jest w ct i sie kupi model to daje model tero czy nie ?

Użytkownik maciej916 edytował ten post 24.12.2011 18:33

  • +
  • -
  • 1

#10 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2011 00:49

Zapomniałem tego uwzględnić, czekaj na wersję finalną.

#11 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 25.12.2011 10:54

i podwójny skok crashuje serwer



i mam taki błąd w logach:
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sklep.amxx")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 12/25/2011 - 11:57:11: [AMXX] [0] sklep_305560.sma::kasa (line 60)

Użytkownik maciej916 edytował ten post 25.12.2011 11:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych