Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z klasa porucznik/szansa zamraznia

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2011 18:24

Witam. Mam klase Porucznik która zamraża wroga . No ale chciałbym aby ta klasa miała 1/x szans na zamrożenie bo aktualnie gdy strzela to gracz ciągle jest zamrożony i nie może się ruszyć .

Spoiler


ref

ref

Użytkownik Rozum ? edytował ten post 20.12.2011 19:59

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 28.12.2011 19:55

spróbuj z tym



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "Porucznik";
new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "ToJaTwojTelefon");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!ma_klase[attacker])
  return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if(random_num(1, 4) != 1)
return HAM_IGNORED;

if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)
{
  set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
  set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

  Effects(originF)

  emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return HAM_IGNORED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych