Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pewna część funkcji UstawPerk.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 19.12.2011 23:24

Witam! Czemu w CodModzie w funkcje UstawPerk jest coś takiego:

static obroty[33];

if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Do czego to służy.

Czy w każdym pluginie z itemem muszę robic:

cod_perk_disabled oraz cod_perk_enabled jeżeli pobieram perka przez cod_get_user_perk i wtedy mu moc przydzielam?

Użytkownik Kukol edytował ten post 19.12.2011 23:28


#2 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.12.2011 16:28

Myślę że tak ponieważ jak gracz wywali item to dalej będzie mieć tę moc. ( nie sugeruj się tą wypowiedzią ponieważ nie jestem pewien)

#3 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 20.12.2011 23:57

A pierwsze pytanie?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych