Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobieranie atakujacego i nazwy broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.12.2011 09:23

Witam mam problem z pobraniem id atakującego jeżeli atakuje on z niestandardowej broni

uzywam

stock TakeDamage(victim, attacker, Float:fDamage, damagebits, const szWeapon[] = "",ent = 0){
	  static info_target = 0;
		if(!info_target)
				info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
	  
		if(pev_valid(ent))
				ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
		else{
				ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target);
				set_pev(ent, pev_classname, szWeapon);
				ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
				set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME);
		}
}

Wywoływanie nazwy broni w deathmsg

public DeathMsg(id)
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
  
	new headshot = read_data(3)
	read_data(4,weaponname,31)

Pokazywanie dmg
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")  


public on_damage(id)
{  
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)  

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)  

if(is_user_connected(attacker))
{
	if (pev(id,pev_rendermode) == kRenderTransTexture || player_b_inv[id] < 70 && player_b_inv[id] != 0|| player_class[id] == Ninja || invisible_cast[id] == 1||!fm_is_ent_visible(attacker,id))
		return PLUGIN_CONTINUE
  
  
	set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)  
}
return PLUGIN_HANDLED
}

i teraz tak jesli uzyje tego:
TakeDamage(victim, attacker, fDamage, DMG_BULLET, "rakieta",0);

Nazwa broni jest prawidlowo odczytywana lecz nie widac zadanego z niej dmg
Jesli dam tak

TakeDamage(victim, attacker, fDamage, DMG_BULLET, "rakieta",attacker);

To widac zadawane dmg lecz nie pobiera nazwy broni .
Potrzebne jest to mi do kilku innych funkcij (nazwa broni ) . A zalezy mi tez na widocznym dmg . Jbc moge zaplacic ;]


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mozna colse.Rozwiazane

Użytkownik Zielarz. edytował ten post 18.12.2011 17:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych