"custom_weapons_v3"
{
"*"
{
"12"
{
"quality" "5"
"level" "100"
"admin-flags" "a"
"1" "134 ; 2"
"2" "2 ; 100"
"3" "4 ; 10"
"4" "6 ; 0.25"
}
"18"
{
"quality" "1"
"level" "100"
"1" "134 ; 2"
"2" "2 ; 100"
"3" "4 ; 10"
"4" "6 ; 0.25"
}
}
"STEAM_0:0:1"
{
"45"
{
"quality" "1"
"level" "100"
"1" "134 ; 2"
"2" "2 ; 100"
"3" "4 ; 10"
"4" "6 ; 0.25"
"5" "16 ; 500"
"6" "26 ; 250"
"7" "31 ; 10"
"8" "123 ; 3"
"9" "134 ; 4"
"10" "3 ; 0.17"
"11" "97 ; 0.6"
"12" "106 ; 0.5"
}
"*"
{
"quality" "6"
}
}
}
krótki opis:
"custom_weapons_v3"
{
"*" // * - dla kogo ma być zmodyfikowana broń - wszyscy
{
"12" // 12 - numer broni (odczytujemy go z załączonego pliku items_game.txt, jest to 'TF_WEAPON_SHOTGUN_PYRO')
{
"quality" "5" // quality - kolor napisu itemu; 5 - unusal
"level" "100" // level - jaki level broni ma być napisany (100)
"admin-flags" "a" // ze wszystkich graczy tylko gracz z flaga 'a' (rezerwacja) może używać tak zmodyfikowanej broni
"1" "134 ; 2" //jest to atrybut (opisze je w broni nr 45)
"2" "2 ; 100" //jest to atrybut (opisze je w broni nr 45)
"3" "4 ; 10" //jest to atrybut (opisze je w broni nr 45)
"4" "6 ; 0.25" //jest to atrybut (opisze je w broni nr 45)
}
"18" // 18 - numer broni ('TF_WEAPON_ROCKETLAUNCHER')
{
"quality" "1" // quality - kolor; 1 - genuine
"level" "100"
"1" "134 ; 2"
"2" "2 ; 100"
"3" "4 ; 10"
"4" "6 ; 0.25"
}
}
"STEAM_0:0:1" // gracz z sidem STEAM_0:0:1 będzie miał tylko tą broń
{
"45" // 45 - numer broni ('The Force-a-Nature')
{
"quality" "1"
"level" "100"
"1" "134 ; 2" // 134 - jest to atrybut, którego numer odczytujemy z pliku items_game.txt (attach particle effect); 2 - jest to wartość ustawiona jaką ma mieć ten atrybut
"2" "2 ; 100" // atrybut (damage bonus) (100-1 = 99*100% = +9900 dmg)
"3" "4 ; 10" // atrybut (clip size bonus) (10-1 = 9*100% = +900% ammo do magazynka)
"4" "6 ; 0.25" // atrybut (fire rate bonus) (1-0.25 = 0.75*100% = +75% częstotliwości ataku)
"5" "16 ; 500" // atrybut (heal on hit for rapidfire) (+500 hp po trafieniu)
"6" "26 ; 250" // atrybut (max health additive bonus) (+250 hp dla noszącego)
"7" "31 ; 10" // atrybut (critboost on kill) (przez 10s obrażenia kryty)
"8" "123 ; 3" // atrybut (speed boost when active) (3-1 = 2*100% = +200% szybkości)
"9" "134 ; 4" // atrybut (attach particle effect) (jest to rodzaj efektu jaka daje broń)
"10" "3 ; 0.17" // atrybut (clip size penalty) (1-0.17 = 0.83*100% = -83% pojemności magazynka)
"11" "97 ; 0.6" // atrybut (Reload time decreased) (1-0.6 = 0.4*100% = -40% czasu przeładowania)
"12" "106 ; 0.5" // atrybut (weapon spread bonus) (+50 celności)
}
"*" // dany gracz na wszystkich broniach ma quality = 6
{
"quality" "6" // quality - kolor; 6 - unique
}
}
}
komentarz dotyczący atrybutów:
- żeby sprawdzić czy dany atrybut jest na korzyść czy niekorzyść gracza trzeba zobaczyć czy ma:
"effect_type" "positive" // będzie napis na niebiesko w opisie broni
lub
"effect_type" "negative" // będzie napis na czerwono w opisie broni
- określenie czy np. atrybut 'damage bonus' będzie to w % czy w czym innym np. atrybut 'heal on hit for rapidfire' można określić jedynie posługując się logiką
Więcej atrybutów nie opiszę bo jest ich sporo, a są łatwe od odgadnięcia co robią
Broń nr 45 zmodyfikowana z powyszymi wartościami:
Dostępne kolory (quality
) [jest to kolor na jaki będzie zapisana nazwa broni
]: