Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 darus10455

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2011 16:42

Może ktoś skompilować i poprawić mój diablo? Wyskakują mi takie błędy podczas dodawania nowych klas:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(990) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
dbmod_5.9l.sma(1580) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
dbmod_5.9l.sma(1581) : error 017: undefined symbol "give_knife"
dbmod_5.9l.sma(1605) : error 017: undefined symbol "changeskin"
dbmod_5.9l.sma(1609) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
dbmod_5.9l.sma(1750) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
dbmod_5.9l.sma(1768) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1808) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
dbmod_5.9l.sma(1823) : error 017: undefined symbol "reset_player"
dbmod_5.9l.sma(1824) : error 017: undefined symbol "msg_bartime"
dbmod_5.9l.sma(1854) : error 017: undefined symbol "refill_ammo"
dbmod_5.9l.sma(1890) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
dbmod_5.9l.sma(1907) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1916) : error 017: undefined symbol "UTIL_Kill"
dbmod_5.9l.sma(1921) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1928) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1938) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(1939) : error 017: undefined symbol "change_health"
dbmod_5.9l.sma(2010) : error 017: undefined symbol "Display_Icon"
dbmod_5.9l.sma(2027) : error 017: undefined symbol "player_speed"
dbmod_5.9l.sma(2107) : error 017: undefined symbol "command_bow"
dbmod_5.9l.sma(2144) : error 017: undefined symbol "call_cast"
dbmod_5.9l.sma(2186) : error 017: undefined symbol "command_knife"
dbmod_5.9l.sma(2187) : error 017: undefined symbol "command_knife"
dbmod_5.9l.sma(2200) : error 017: undefined symbol "command_arrow"
dbmod_5.9l.sma(2570) : error 017: undefined symbol "reset_player"

Compilation aborted.
26 Errors.

refresh

refresh

refresh.

Załączone pliki


Użytkownik darus10455 edytował ten post 21.12.2011 18:51


#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 26.12.2011 09:37

http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/
Masz brak klamry gdzies
  • +
  • -
  • 0

#3 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2012 12:17

a mozesz to poprawic?

refresh.

refresh

refresh

#4 koszyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 01.01.2012 20:31

Ja Ci to naprawię tylko ile tu masz klas 13 czy 16 czy 12?
public PressedKlasy(id, key) oraz public ShowKlasy(id,lx[]) zdublowane .

//wycinek z kodu

new lx[13] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
new lx[12] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
new lx[16] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
  • +
  • -
  • 0

#5 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2012 19:40

mam 16 zrobionych i dodana frakcja (nie wiem czy dobrze) i nie wiem czy klasy dzialaja :/

refresh

refresh

#6 koszyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:DALEKO
Offline

Napisano 05.01.2012 23:14

Za dużo nawalone tego wszystkiego ,że w kodzie się nie mogę połapać nawet .
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.01.2012 00:52

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyDiablo ModProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#8 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.01.2012 00:30

wiem, ze kod jest słaby

#9 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 08.01.2012 22:05

łap trochę poprawione, może ktoś jeszcze tego poprawi bo już do celu niedaleko.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#10 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2012 16:27

dzięki, wiec czekam dalej

refresh

#11 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 15.01.2012 22:32

Kompiluje się, zobacz, czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych