Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] +10% z m4a1. Coś źle.nie komplikuje się

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 foreveralone

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 17:42

Tak jak w temacie, nie komplikuje się, na pewno coś źle zrobiłem
Pomożecie?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.12.2011 17:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#include <amxmodx>

#include <codmod>



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Kozak z M4";

new const opis[] = "Ma +10% dmg z M4A1";

new const bronie = = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

    ma_klase[id] = true;



public cod_class_disabled(id)

    ma_klase[id] = false;

    

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

            

        if(weapon == CSW_M4A1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);    

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}




  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 20:26

Nadal się nie komplikuje..
W załączniku masz errory.

Aaa i przenieście do działu "Problemy" bo źle temat dodałem :)

Załączone miniatury

  • bez tytułu.JPG

  • +
  • -
  • 0

#4 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 20:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Kozak z M4";
new const opis[] = "Ma +10% dmg z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.1, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 22:09

Dzięki działa. Jeszcze sprawdzę czy te 10% działa.
Leci +
  • +
  • -
  • 0

#6 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 22:48

zamien no to i będzie, sorry bo zapomniałem jeszcze tego zmienić


cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 0

#7 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 23:04

A bez tego nie działa? Bo mi się wydaje że ma wieksze dmg..
  • +
  • -
  • 0

#8 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 23:08

teraz ma dodatkowe 10 obrażeń + każde 2 punkty inteligencji zadają +1 obrażeń, to co dodałem na początku było właśnie bez tych + 10%, a to


cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);


już to ma

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:09

  • +
  • -
  • 0

#9 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 23:16

Poczekaj.
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
z tym ma 10% + inteligencja? Czy odwrotnie?
  • +
  • -
  • 0

#10 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 23:21

damage*0.1 - to odpowiada za 10%
0.5 - odpowiada za inteligencje

to jest razem, a jak będzie

damage, 0.5,

to wtedy nie ma tych +10%

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:22

  • +
  • -
  • 0

#11 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 23:25

Ok, ok. Dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.12.2011 23:29

damage*0.1 - to odpowiada za 10%
0.5 - odpowiada za inteligencje

to jest razem, a jak będzie

damage, 0.5,

to wtedy nie ma tych +10%

Chyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#13 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 17.12.2011 23:33

dobra, nie będę się wykłócał
sebul (17.12.2011 23:44):
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.5, idinflictor, damagebits);

Zada drugi raz obrażenia takie jakie zostały zadane, żeby nie było dodatkowych obrażeń, trzeba zamiast damage wpisać 0.0, czyli
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

muszę Cię tutaj poprawić, bo wprowadzasz kogoś innego w błąd, sam możesz myśleć co chcesz, ale pomagając komuś, nie możesz pisać jakichś bzdur.
sebul (17.12.2011 23:46):
Do tego
damage*0.1 < damage

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:34

  • +
  • -
  • 0

#14 ShaRk.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:94
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 17.12.2011 23:44

Sebul jak jest "damage, 1.0" to jest w tedy 100% więcej, a jeżeli będzie "damage, 0.1, 0.5" to jest 10% więcej i +1 obrażeń za każde 2 punkty w inteligencje.



@Sebul

Chyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.


sebul (17.12.2011 23:46):
A jak ja napisałem...?

Użytkownik ShaRk. edytował ten post 17.12.2011 23:52


#15 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 17.12.2011 23:56

Ja się już pogubiłem..
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
Samo +10% dmg?
  • +
  • -
  • 0

#16 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.12.2011 00:02

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);


To daje +10% dmg

Użytkownik Why?! edytował ten post 18.12.2011 00:02

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#17 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2011 00:05

Sebul jak jest "damage, 1.0" to jest w tedy 100% więcej, a jeżeli będzie "damage, 0.1, 0.5" to jest 10% więcej i +1 obrażeń za każde 2 punkty w inteligencje.



@Sebul

Chyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.

:facepalm:
Przecież to samo napisałem, pisząc "damage, 0.5," miałem na myśli
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.5, idinflictor, damagebits);


cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);


To daje +10% dmg

A dokładniej, to będzie +10% i za każde 2 pkt inteligencji +1 dmg.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#18 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 00:18

czyli podsumowując wychodzi na to że


cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);


takie coś zadaje dodatkowe 10% obrażeń + 2pkt=1 obrazenie
a takie coś


cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.5, idinflictor, damagebits);


dodatkowe 100% obrażeń + 2 pkt int= 1

a żeby nie było żadnych dodatkowych obrażeń prócz obrażeń z int to musi być


cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits);


tak ?


no i wszystko, dziękuje pozdrawiam ;)
sebul (18.12.2011 00:24):
Tak, akurat w tym ostatnim wypadku będzie 1 dmg za każde 2 pkt w int (już tak dla jasności).

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 18.12.2011 00:28

  • +
  • -
  • 0

#19 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 10:08

No, to do zamknięcia :)
  • +
  • -
  • 0

#20 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2011 12:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych