Pomożecie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] +10% z m4a1. Coś źle.nie komplikuje się
#1
Napisano 17.12.2011 17:42
Pomożecie?
#2
Napisano 17.12.2011 17:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #include <amxmodx> #include <codmod> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kozak z M4"; new const opis[] = "Ma +10% dmg z M4A1"; new const bronie = = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#4
Napisano 17.12.2011 20:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Kozak z M4";
new const opis[] = "Ma +10% dmg z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.1, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 17.12.2011 22:09
Leci +
#6
Napisano 17.12.2011 22:48
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
#7
Napisano 17.12.2011 23:04
#8
Napisano 17.12.2011 23:08
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
już to ma
Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:09
#9
Napisano 17.12.2011 23:16
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
z tym ma 10% + inteligencja? Czy odwrotnie?
#10
Napisano 17.12.2011 23:21
0.5 - odpowiada za inteligencje
to jest razem, a jak będzie
damage, 0.5,
to wtedy nie ma tych +10%
Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:22
#11
Napisano 17.12.2011 23:25
#12
Napisano 17.12.2011 23:29
Chyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.damage*0.1 - to odpowiada za 10%
0.5 - odpowiada za inteligencje
to jest razem, a jak będzie
damage, 0.5,
to wtedy nie ma tych +10%
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#13
Napisano 17.12.2011 23:33
Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 17.12.2011 23:34
#14
Napisano 17.12.2011 23:44
@Sebul
Chyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.
Użytkownik ShaRk. edytował ten post 17.12.2011 23:52
#15
Napisano 17.12.2011 23:56
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
Samo +10% dmg?
#16
Napisano 18.12.2011 00:02
To daje +10% dmg
Użytkownik Why?! edytował ten post 18.12.2011 00:02
#17
Napisano 18.12.2011 00:05
Sebul jak jest "damage, 1.0" to jest w tedy 100% więcej, a jeżeli będzie "damage, 0.1, 0.5" to jest 10% więcej i +1 obrażeń za każde 2 punkty w inteligencje.
@SebulChyba jak będzie "damage, 0.5," to wtedy jest +100% i +1 za 2 int.
Przecież to samo napisałem, pisząc "damage, 0.5," miałem na myśli
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.5, idinflictor, damagebits);
A dokładniej, to będzie +10% i za każde 2 pkt inteligencji +1 dmg.cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
To daje +10% dmg
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#18
Napisano 18.12.2011 00:18
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);
takie coś zadaje dodatkowe 10% obrażeń + 2pkt=1 obrazenie
a takie coś
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.5, idinflictor, damagebits);
dodatkowe 100% obrażeń + 2 pkt int= 1
a żeby nie było żadnych dodatkowych obrażeń prócz obrażeń z int to musi być
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
tak ?
no i wszystko, dziękuje pozdrawiam
Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 18.12.2011 00:28
#19
Napisano 18.12.2011 10:08
#20
Napisano 18.12.2011 12:02
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych