Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Plugin - tylko na jeden serwer


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
1 reply to this topic

#1 Scripting

    Pomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 17.12.2011 16:28

Mam do was wazne pytanie, znalazlem taki temat stock is_allowed_server - AMXX.pl: Support AMX Mod X

chodzi mi o ten kod, czy on bedzie poprawnie dzialal, znalazlem tam kilka kodow, kilku skrypterow sprzeczalo sie ze soba jak to zrobic wiec postanowilem zadac ponownie pytanie w dziale "Pytania" o to kod:
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
  register_plugin("Stock", "0.1a", "diablix");
  
  if(!is_allowed_server("123.456.7890:12345")){
	server_cmd("echo Plugin Stock dziala tylko na jednym serwerze.. Bye");
	server_cmd("shutdownserver");
  }
		
		
}

stock is_allowed_server(const current_ip[]){
		
		new server_ip[22];
		get_user_ip(0, server_ip, charsmax(server_ip));
		
		if(equali(current_ip, server_ip)) return true;
		
		return false;
}

Czy bedzie dzialal on prawidlowo tylko na jedno IP? Chce sprzedac swoj unikalny plugin, a nie chce zeby byl on dostepny dla wszystkich :), troche nad nim pracowalem :P

czy dobrze to zapisalem? o to fragment kodu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Fun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "YoYo"

#define TASKID 6892

new const g_Files[][64] =
{
	"resource/yeya.xx"
};

new g_x, g_y33], bool:z[33]
			
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("ey", "eys")
	
	g_CvarEnabled = register_cvar("amx_xza, "1")
	register_cvar("amx_yy1", "")
	register_cvar("amx_yy2", "")
	register_cvar("amx_xx1", "")
	register_cvar("amx_xx2", "")
	if(!is_allowed_server("123.456.7890:12345")){
	server_cmd("echo Ten plugin dziala tylko na jednym serwerze!");
	server_cmd("shutdownserver");
}
}

stock is_allowed_server(const current_ip[]){
		
		new server_ip[22];
		get_user_ip(0, server_ip, charsmax(server_ip));
		
		if(equali(current_ip, server_ip)) return true;
		
		return false;
}

Oczywiscie podane przezemnie zmienne sa zmyslone, pytam tylko czy poprawnie ? :P czy innaczej to zrobic? :D

Edited by Scripting, 17.12.2011 16:29.

  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 246
    Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Posted 17.12.2011 19:49

Tak, poprawnie

Edited by ^Grzyboo, 17.12.2011 19:49.

  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In