Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zrobicie mi klasy ?

cod nowy klasy pluginy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 PatyK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 17.12.2011 14:27

Mam pytanie czy kto może mi zrobić świąteczne klasy ???
np:
-Naćpany Mikołaj(Klasa Premium)
-Rudolf
-Elf
-żona Mikołaja (Klasa premium)
-Renifer
-Bałwan

Proszę o szybką odpowiedz :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.12.2011 10:38

opisz coś więcej co mają mieć, statystyki startowe itp to wtedy zobaczymy :)

#3 PatyK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 18.12.2011 19:37

Naćpany Mikołaj(Klasa Premium)
hp:150
inta:150
kondycja:150
wytrzymalosc:100
bron:scout
opis:Ma 10 rakiet,1/2 ze

Reszcze zrób jak chcesz :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 19:43


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Nacpany Mikołaj(Klasa Premium)";
new const opis[] = "10 rakiet";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 100;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Nacpany Mikołaj(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



z resztą klasy możesz robić przy pomocy tego Generator Klas - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 18.12.2011 19:47

  • +
  • -
  • 2

#5 PatyK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 18.12.2011 20:02

Robie wszystko co chce w generatorze klas klikam ''Generuj''
ale potem nie wiem co robić :(
  • +
  • -
  • 0

#6 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 20:04

no i potem pokazuje sie opcja "Kompiluj" otwiera sie nowa strona i można pobrać
  • +
  • -
  • 1

#7 PatyK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 18.12.2011 20:10

Sprawdze :)

Jak działą leci 2 +

Działa a co z plikiem sma.
  • +
  • -
  • 0

#8 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 20:13

klikasz


Użyj tego odnośnika do ponownego zobaczenia źródła - zobacz! i następnie Pobierz źródło (na dole)

Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 18.12.2011 20:16

  • +
  • -
  • 1

#9 adis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:TRN
Offline

Napisano 25.12.2011 16:47

A wiecie gdzie dodac te klasy ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasy, pluginy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych