Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.12.2011 22:42
hello,
I wantashopmenu for old cod mod
thank you
I wantashopmenu for old cod mod
thank you
#2
Napisano 16.12.2011 23:27
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
do
AMX Mod X > Multilingual
#3
Napisano 16.12.2011 23:38
hi,
Screen:
Command:
/shop
If you want a shop in old cod mod You must:
FIND:
AFTER, ADD:
FIND:
AFTER, ADD:
FIND:
AFTER, ADD:
FIND:
AFTER, ADD:
FIND:
BEFORE, ADD:
FIND:
AFTER, ADD:
but this shop is in Polish.
I don't have enough time for write this shop in English.
Screen:
Command:
/shop
If you want a shop in old cod mod You must:
FIND:
#include <nvault>
AFTER, ADD:
#include <ColorChat>
FIND:
new doswiadczenie_za_bombe;
AFTER, ADD:
new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;
FIND:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
AFTER, ADD:
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
FIND:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
AFTER, ADD:
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
FIND:
public plugin_cfg()
BEFORE, ADD:
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal r[Leczy 20 HP] yKoszt: r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina r[Leczy 50 HP] yKoszt: r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina r[Leczy 100 HP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto r[Totek] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dodaje 100 EXP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie r[Dodaje 300 EXP] yKoszt: r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item r[Dostajesz losowy Item] yKoszt: r3000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
FIND:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
AFTER, ADD:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}
but this shop is in Polish.
I don't have enough time for write this shop in English.
#4
Napisano 24.12.2011 12:47
ok so it's possible for want .sma please? because I do not know what is marked
help me please
help me please
Użytkownik totoff edytował ten post 16.12.2011 23:43
#5
Napisano 25.12.2011 12:21
Give us your *.sma.
IP: ts3.cserwerek.pl
#6
Napisano 25.12.2011 12:59
my cod old?
#7
Napisano 25.12.2011 13:59
Yes.
IP: ts3.cserwerek.pl
#8
Napisano 25.12.2011 14:53
there is ashopreplace thethank you
Załączone pliki
Użytkownik totoff edytował ten post 25.12.2011 14:54
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych