Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z respawnem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mamuts

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.12.2011 20:31

Proszę o pomoc gdyż nie wiem o co chodzi mam wszystko ustawione ale nie odlicza mi czasu do respawnu cały czas pisze "10" .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


new Odliczanie[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg","UruchomOdliczanie","a")
}





public UruchomOdliczanie(id)
{


Odliczanie[id] = 3

if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431

set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Respawn za : %d", Odliczanie[id])

Odliczanie[id] -= 1

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
respawn(id)
}
}

public respawn(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;

set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)

if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych