Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zamrożenie gracza na X sekund

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.12.2011 23:29

Siemanko mam takowy problem chciałbym zrobić zamrożenie gracza w klasie dodaje takie cuś:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new id = pev(id,pev_owner)
new totem_dist = 300

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(id,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(id,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue

if (is_user_alive(pid)){
set_user_maxspeed(pid, 1.0)
set_task(2.0, "off_zamroz", pid)
}
}

set_pev(id,pev_euser2,0)
set_pev(id,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(id,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(id,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering (id, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(id,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(id,pev_euser2,1)
set_pev(id,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}
public off_zamroz(pid){
set_user_maxspeed(pid, 270.0)
}



Lecz to mi nie działa czy mógł by ktoś nakierować mnie co i jak i którędy ?

za pomoc wynagrodzę plusikiem



Pozdrawiam

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.12.2011 09:57

http://amxx.pl/topic...wraz-z-perkami/

Klasa Weteran Gaila z tego tematu ma zamrożenie przeciwniki, może ci się przyda :P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych