Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
9 replies to this topic
#1
Posted 15.12.2011 17:12
Mam taką prośbę o dodanie takiej oto klasy
Nazwa:kameleon
Bronie:Galil,Famas
Opis:Gdy ma w ręce Galila zmienia mu się strój na TT a gdy ma famasa zmienia się na strój CT
Klasa Zwykła:)
Nazwa:kameleon
Bronie:Galil,Famas
Opis:Gdy ma w ręce Galila zmienia mu się strój na TT a gdy ma famasa zmienia się na strój CT
Klasa Zwykła:)
#2
Posted 15.12.2011 18:03
Życie, kondycja ? Ile ma wynosić ?
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Posted 15.12.2011 19:18
to jest obojętne bo zawsze można zmienić staty
Może być wszystko po 20
Może być wszystko po 20
#4
Posted 16.12.2011 09:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "z Famasem jest ubany na Ct a z galil na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 95; new const kondycja = 2; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_FAMAS) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_GALIL) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by Szybcioor, 16.12.2011 11:13.
#5
Posted 16.12.2011 10:50
dzięki:)
jak to CheQ'a to na pewno działa ale w razie "W" sprawdzę czy działa i dam znać
Nie chce działać
Jak wpisuje w plugins-cod.ini
codclass_Kameleon.amxx
TO nie chce załączyć serwer
jak to CheQ'a to na pewno działa ale w razie "W" sprawdzę czy działa i dam znać
Nie chce działać
Jak wpisuje w plugins-cod.ini
codclass_Kameleon.amxx
TO nie chce załączyć serwer
Edited by Dragon1020, 16.12.2011 11:08.
#6 Gość_Sangre_*
Posted 18.12.2011 10:42
musisz poczekać do zmiany mapy lub zresetować serwer...
#7
Posted 31.12.2011 20:45
Mam inny plik i działa
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, "sas");
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, "arctic");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
prośba o dodanie do niego by był premium i kavlara 200
Z góry dzięki
i color czat na zielono żeby pokazywało przy wyborze klasy że klasa zrobiona przez itd
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, "sas");
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, "arctic");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
prośba o dodanie do niego by był premium i kavlara 200
Z góry dzięki
i color czat na zielono żeby pokazywało przy wyborze klasy że klasa zrobiona przez itd
Edited by Dragon1020, 31.12.2011 20:46.
#8
Posted 31.12.2011 21:02
Masz .sma i .amxx :
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Attached Files
-
codclass_kameleon.amxx 6.05KB
9 downloads
-
codclass_kameleon.sma 1.78KB
56 downloads
codclass_kameleon.amxx
Edited by PRoMEN, 31.12.2011 22:14.
#9
Posted 02.01.2012 18:03
ok thx działa
Przy okazji jak umiesz zrobiłbyś klasę która ma :
Tarczę,deagla,fiveseven,500pancerza,2rakiety
Przy okazji jak umiesz zrobiłbyś klasę która ma :
Tarczę,deagla,fiveseven,500pancerza,2rakiety
#10
Posted 02.01.2012 18:30
w silniku coda edytuj public UstawTarcze(id, wartosc) na taki:
UWAGA! pamiętej żeby to zedytować w silniku bo ci będzie wywalał tarcze
klasa:
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if(wartosc != 0)
{
gracz_ma_tarcze[id] = true;
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
else
{
gracz_ma_tarcze[id] = false;
}
}
UWAGA! pamiętej żeby to zedytować w silniku bo ci będzie wywalał tarcze
klasa:
Attached Files
-
codclass_klasa.amxx 6.94KB
2 downloads
-
codclass_klasa.sma 3.73KB
33 downloads
codclass_klasa.amxx
Edited by PRoMEN, 02.01.2012 18:31.