Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy item - jak zrobic?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.12.2011 16:19

Prosty item, ale trudniej go napisac;)
Chciałbym zrobić item, gdzie osoba po jego posiadaniu będzie miała 2x większe obrażenia z każdej bronii
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.12.2011 16:23

@up. ... szkoda gadać ... nie widzisz że dział diablo mod ?
Wszystkie itemy dodajesz w funkcji
Award_Item
Następnie musisz zwiększyć maksymalny zasięg losowania do ilości odpowiadającej twojej ilości CASE.
no a itemy dodajesz w deklaracji switch w tej samej funkcji :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.12.2011 16:43

Szukasz:

case 68:


Dodaj pod cala funkcją:

case 69:
{
player_item_name[id] = "Krotki Miecz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(1,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}


random_num(1,15)


Zmieniasz DMG

Użytkownik Koniarek edytował ten post 15.12.2011 16:43


#4 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.12.2011 17:01

UP. Nie będzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 15.12.2011 17:30

on chyba chce 2x wieksze dmg a nie +x dmg

używasz podst event damage(id) czy ham ??
  • +
  • -
  • 0

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.12.2011 17:34

Nie będzie działac, bo to daje dodatkowy dmg do kazdej broni, a nie 2x wiekszy danej broni


zielarz - tzn?
jesli chodzi o moduly to hamsandwich jest wlaczony

Użytkownik aerocell edytował ten post 15.12.2011 17:37

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 15.12.2011 18:26

ale masz tylko tak aby zadac z czegos dmg

czy zadajesz wszystkie dmg poprzez hamsandwich

tzn

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

  • +
  • -
  • 0

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.12.2011 19:56

"z czegos" :)
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych