Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] kompilacja klasy replikant(awans)

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 14.12.2011 15:25

//// codclass_elitereplicant.sma
scripting WINDOWS\codclass_elitereplicant.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.12.2011 15:32

Cały czas to samo:

#include <amxmodx>

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Elitarny Replicant";
new const opis[] = "5 replic(maja wiecej hp) oraz m4a1 ";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1| 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30; 
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Replicant"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "5");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "100");
}

public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla")) 
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 30.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#3 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 14.12.2011 15:45

dziwne. jak otwieram sma to u mnie nie ma tych znaczkow w 1 linijce.czym kompilujesz? ze ty widzisz te znaczki a ja nie

Użytkownik devil_dwight edytował ten post 14.12.2011 15:48

  • +
  • -
  • 0

#4 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.12.2011 15:54

AMX Mod X Studio.
  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#5 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 14.12.2011 16:08

dzięki +
zainstalowalem i widze ze masz racje . mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.12.2011 16:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych