Witam. Używam diablo_onyke i mam male problemy. Chciałbym zamienić 101 lv na 401 zwiekszyc statystyki zeby pasowały do tego 401 lv, czyli 50 zamienic na 200 i dodać 3 nowe klasy. I jeszcze np: jeśli barbarzyńca na nożu ma ładowanie pancerza to chciałbym to dodać do jakiejś klasy premium, ale problem w tym, że nie wiem jak to zrobić...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomoc przy klasach i lv
Temat rozp. WolnoMysle, 13.12.2011 17:01
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.12.2011 17:01
#2
Napisano 13.12.2011 22:27
http://amxx.pl/generator/ Tu masz generator tabeli expa,
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<1000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<5000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<5000){ //------> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<500){ //-----> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<1000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<5000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<5000){ //------> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<500){ //-----> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych