Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy klasach i lv


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 13.12.2011 17:01

Witam. Używam diablo_onyke i mam male problemy. Chciałbym zamienić 101 lv na 401 zwiekszyc statystyki zeby pasowały do tego 401 lv, czyli 50 zamienic na 200 i dodać 3 nowe klasy. I jeszcze np: jeśli barbarzyńca na nożu ma ładowanie pancerza to chciałbym to dodać do jakiejś klasy premium, ale problem w tym, że nie wiem jak to zrobić...
  • +
  • -
  • 0

#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 13.12.2011 22:27

http://amxx.pl/generator/ Tu masz generator tabeli expa,

public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<1000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<5000){ //------>tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<5000){ //------> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<500){ //-----> tu zmieniasz na 200
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych