Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[5.9l] Pare problemow z DB


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 15:47

Czesc :)
Nie rozwiązane
Pierwszy problem polega na tym, ze gdy wybiore jakikolwiek noz (przypuscmy na ninji) i wezme np. noz na szybosc biegu, to powraca mi normalna grawitacja, a atrybut noza dziala tj. w tym przypadku szybsze bieganie.
To samo dzieje sie w itemach, np. Archy, mam archy +10, biore wolveriny, zmieniam na nie, biegam szybko, ale grawitacja z archow nie dziala...

ROZWIĄZANE!
Drugi problem polega na tym, że gdy gracz wybierze na rozgrzewce ninje, to strzela nożem (tak, strzela nożem :D), czyli np. gracz wybrał ninje, a na rozgrzewce dostał AWP, gdy klika LPM = strzela z awp, PPM = wlacza zoom. Chciałbym, aby podczas rozgrzewki było niemożliwe wybranie klasy

ROZWIĄZANE!
Kolejny, trzeci problem - u paladyna niby są "Skoki 5/5", nigdy nie grałem paladynem, ale z tego co pamietam to miał on skilla, gdy działał coś ala "magic booster"(kucasz, skaczesz i Cie wybija), a teraz sa jakies magiczne pociski, ktore nie wiadomo do czego sa, a na dole ekranu pisze "Skoki 5/5"... chciałbym, aby paladyn miał swoje "skoki" z powrotem

ROZWIĄZANE!
Czwarty problem polega na tym, że u paladyna cały czas pisze "Skoki 0/x) (x = liczba, ktora sobie ustaliłem).


Za każdą przydatną pomoc Dołączona grafika

Użytkownik aerocell edytował ten post 15.12.2011 13:51

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 15:50

Wiec tak z ty paladynem to jest tak ze jak naladujesz ten magiczny pocisk to weksza szanse na HS czy cos takiego a Paladyn ma LongJumpy jak wykorzystasz w 1 Rundzie musisz poczekac do next rundy aby je odzyskac

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 15:56

Ale jak uzyc tych longjumpow ?
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 16:02

CTRL + SPACJA (Trzymaj) Umnie na serwie tak jest trzymam i skacze :)

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 16:10

Nie dziala
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 16:15

To jest Funkcja od LongJumpow:

if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}


I pisze :
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))


CTRL + SPACJA

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 16:25

Nie mam nawet takiego czegos :o

Mam takie coś jeżeli już

if (is_user_connected(id))
    {
        if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
            fm_set_user_longjump(id,true,true)
        }
        else{
            fm_set_user_longjump(id,false,true)
        }

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 16:48

LoL to co ty masz Za Diablo?

w client_PreThink musisz miec takie cos:

if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}

Użytkownik Koniarek edytował ten post 11.12.2011 16:50


#9 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 16:51

W nazwie tematu masz, 5.9L czysty (Gutek & Miczu)
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#10 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 16:58

To dodaj Ten kod do client_PreThink


if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}


#11 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2011 17:32

Skoro ma standardowe Diablo to pewnie nie ma tej łatki wgranej.

Niech zainstaluje całą łatke ;P
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#12 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 18:00

[5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą - AMXX.pl: Support AMX Mod X

tylko to mam

po dodaniu twojego kodu mam tak

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9-razydwa.sma(603) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9-razydwa.sma(604) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "typ_primary"
dbmod_5.9-razydwa.sma(604) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "q_command"
dbmod_5.9-razydwa.sma(605) : error 021: symbol already defined: "formatex"
dbmod_5.9-razydwa.sma(607) : error 021: symbol already defined: "SQL_ThreadQuery"
dbmod_5.9-razydwa.sma(1454) : error 017: undefined symbol "weapon"

3 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9-razydwa.amxx (compile failed).


Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 18:04

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#13 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 18:29

Zainstaluj to : ~~Klick~~

#14 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 18:39

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod-TESTOWANIE.sma(603) : warning 217: loose indentation
dbmod-TESTOWANIE.sma(604) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "typ_primary"
dbmod-TESTOWANIE.sma(604) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "q_command"
dbmod-TESTOWANIE.sma(605) : error 021: symbol already defined: "formatex"
dbmod-TESTOWANIE.sma(607) : error 021: symbol already defined: "SQL_ThreadQuery"

2 Errors.
Could not locate output file dbmod-TESTOWANIE.amxx (compile failed).



po tej łatce..

Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 18:39

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#15 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 18:53

Znajdz:
formatex(q_command, 511,
- Cale!

Zamien na:

new typ_primary[5];
switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
case 0: typ_primary = "nick";
case 1: typ_primary = "ip";
case 2: typ_primary = "sid";
default: typ_primary = "nick";
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);

Użytkownik Koniarek edytował ten post 11.12.2011 18:54


#16 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 18:55

Mam pare wynikow (7 bodajze)

Podam 1 z nich

formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);


czy to zamienic? czy wkleic cala reszte?

Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 18:55

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#17 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 18:57

Tak to cale zamien nato co Ci dalem wyzej

#18 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:03

Czekaj, bo mi same błędy wywala...
kawałek kodu

//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;

new host[128], user[64], pass[64], database[64];

get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);

get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);

new q_command[512];
new typ_primary[5];
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}



nie wiem po co na końcu klamra, z tego co patrzałem to do niczego sie nie odnosi
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#19 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 19:13

Zamien na to:


//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
new typ_primary[5];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

sebul (11.12.2011 19:41):
Jak nie wiesz co usuwasz, to się nie udzielaj.


#20 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:26

Błędów nie ma, skompilowało, ale teraz nie chce odczytac klas (wpisuje /klasy ale nie chce sie lista z klasami pokazac...) poki co 1 + masz

Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 19:26

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych