Proszę o naprawę logów:
Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/11/2011 - 12:21:26: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/11/2011 - 12:21:26: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 775)
Za rozwiązanie dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2011 12:28
Nie patrze na ortografie.
#2
Napisano 11.12.2011 13:56
Na początku pod
#include <nvault>
dodajemy#include <engine>
Następnie w silniku coda podmieniamy public CurWeapon(id)
na :public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) )
return;
new team = get_user_team(id);
if(team > 2)
return;
new bron = read_data(2);
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
UstawSzybkosc(id);
}
stock ham_strip_weapon_short(id)
{
new szWeapon[64];
get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
new wId = get_weaponid(szWeapon);
if(!wId) return 0;
new wEnt = find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
if(!wEnt) return 0;
ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
return 1;
}
a następnie usuwamy na samym dole pluginu taki stock :stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
Użytkownik System'ek edytował ten post 11.12.2011 13:58
#3
Napisano 11.12.2011 16:50
Teraz mam coś takiego:
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 782)
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 772)
Daje ci silnik Codmoda zrób mi to
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::ham_strip_weapon_short (line 782)
L 12/11/2011 - 16:45:35: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 772)
Daje ci silnik Codmoda zrób mi to
Załączone pliki
Nie patrze na ortografie.
#4
Napisano 21.12.2011 17:33
zamykam
Nie patrze na ortografie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych