Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwiek na pobicie rekordu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.12.2011 14:03

A więc jak zrobić żeby w pluginie który polega na tym, że jak ktoś pobije rekord leci muza ale niestety tylko cały czas jedna.
Moje pytanie co zrobić żeby było np. 10 piosenek i na zmianę by leciały . O to plik .sma do tego pluginu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>
#define PLUGIN "[DR Stats] DŸwiêk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszSound[] = "sound/misc/drstats/muza1.mp3";

public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

precache_generic(gszSound);
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
if(newrecord){
  client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.12.2011 16:18

a więc stwórz więcej ścieżek do muzyczek
następnie użyj
random_num

i
switch

  • +
  • -
  • 0

#3 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.12.2011 16:28

Jestem w tym cienki i nie ogarniam co mam zrobić . Napisz mi cały ten sma : muzyka nazywa się tak : muza2, muza3, muza4, muza5, muza6, muza7, muza8, muza9, muza10, muza11, muza12, muza13, muza14, muza 15, muza16, muza17, muza18, muza19, muza20, muza 21

zrób chociaż jeden przykład a ja to zrobię dalej . Dam +
  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 10.12.2011 16:42


switch(random_num(1, 10))
{
case 1:
{
// pierwsza nuta
}
case 2:
{
// nuta 2
}
case 3:
{
// nuta3
}
case 4:
{
//nuta4
}
case 5:
{
//nuta5
}
case 6:
{
//nuta6
}
case 7:
{
//nuta7
}
case 8:
{
//nuta8
}
case 9:
{
//nuta9
}
case 10:
{
//nuta10
}
}

tu masz 10 losowych nutek, zamiast komentarzy dajesz odtwarzanie dźwięku.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.12.2011 16:59

czyli to ma wyglądać tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>
#define PLUGIN "[DR Stats] DŸwiêk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszSound[] = "sound/misc/drstats/muza1.mp3";

public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

precache_generic(gszSound);
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
if(newrecord){
  client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound);
}
}
switch(random_num(1, 10))
{
    case 1:
    {
         // pierwsza nuta
    }
    case 2:
    {
         // nuta 2
    }
    case 3:
    {
         // nuta3
    }
    case 4:
    {
         //nuta4
    }
    case 5:
    {
         //nuta5
    }
    case 6:
    {
         //nuta6
    }
    case 7:
    {
         //nuta7
    }
    case 8:
    {
         //nuta8
    }
    case 9:
    {
         //nuta9
    }
    case 10:
    {
         //nuta10
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.12.2011 17:04

czyli to ma wyglądać tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>
#define PLUGIN "[DR Stats] DŸwiêk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszSound[] = "sound/misc/drstats/muza1.mp3";

public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

precache_generic(gszSound);
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
if(newrecord){
  client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound);
}
}
switch(random_num(1, 10))
{
    case 1:
    {
         // pierwsza nuta
    }
    case 2:
    {
         // nuta 2
    }
    case 3:
    {
         // nuta3
    }
    case 4:
    {
         //nuta4
    }
    case 5:
    {
         //nuta5
    }
    case 6:
    {
         //nuta6
    }
    case 7:
    {
         //nuta7
    }
    case 8:
    {
         //nuta8
    }
    case 9:
    {
         //nuta9
    }
    case 10:
    {
         //nuta10
    }
}

...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] DYwiek na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[][] = {
"sound/misc/drstats/muza1.mp3",
"sound/misc/drstats/muza2.mp3",
"sound/misc/drstats/muza2.mp3"
// itd.
}

public plugin_precache() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

for(new i=0; i<sizeof(gszSound); i++)
precache_generic(gszSound[i]);
}

public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
if(newrecord) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound[random(sizeof(gszSound))]);
}
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.12.2011 17:20

Zrobiłem tak a kiedy zamieniam na plik .amxx to error

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>
#define PLUGIN "[DR Stats] DYwiek na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszSound[][] = {
	    "sound/misc/drstats/muza1.mp3",
	    "sound/misc/drstats/muza2.mp3",
	    "sound/misc/drstats/muza3.mp3",
	    “sound/misc/drstats/muza4.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza5.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza6.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza7.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza8.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza9,mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza10.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza11.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza12.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza13.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza14.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza15.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza16.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza17.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza18.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza19.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza20.mp3”,
	    “sound/misc/drstats/muza21.mp3”			 
}
public plugin_precache() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	    for(new i=0; i<sizeof(gszSound); i++)
			    precache_generic(gszSound[i]);
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
	    if(newrecord) {
			    client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound[random(sizeof(gszSound))]);
	    }
}


  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.12.2011 17:23

Bo nie może być
“sound/misc/drstats/muza4.mp3”

musi być
"sound/misc/drstats/muza4.mp3"

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.12.2011 17:40

i jest tak i nadal error

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] DYwiek na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[][] = {
		"sound/misc/drstats/muza1.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza2.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza3.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza4.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza5.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza6.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza7.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza8.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza9.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza10.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza11.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza12.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza13.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza14.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza15.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza16.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza17.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza18.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza19.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza20.mp3",
		"sound/misc/drstats/muza21.mp3"			
}

public plugin_precache() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

		for(new i=0; i<sizeof(gszSound); i++)
				precache_generic(gszSound[i]);
}

public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
		if(newrecord) {
				client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound[random(sizeof(gszSound))]);
		}
}




jezeli ktos chce mi to z compilerowac to dałem ten plik do include

Załączone pliki


Użytkownik Pozdrawiam edytował ten post 10.12.2011 17:36

  • +
  • -
  • 0

#10 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 10.12.2011 17:53

łap, ja skompilowałem bez problemu

@edit

zmień sobie nazwę :D na szybko robiłem

Załączone pliki


Użytkownik K!113r edytował ten post 10.12.2011 17:54

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych