Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak ustawic plugin skok na glowe


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 osaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 09.12.2011 23:22

Elo mam problem mam serwer hns i mam wgrany plugin skok na glowe i takie pytanei bo jak komus skocze na glowe to tylko 2 hp bierze ;/ a idzie ustawic aby bralo 20 ? albo zaraz cale ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Cannabis

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:167
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.12.2011 08:05

Daj .SMA pliku :P

#3 osaq

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 10.12.2011 16:15

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN_VERSION "1.4"

// JUMPING
#define MINIMUM_FALL_SPEED 300
#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0

//STANDING
#define DAMAGE 6.0
#define DELAY 0.5

new amx_headsplash;
new Float:falling_speed[33];
new Float:damage_after[33][33];
new sprite_blood;
new sprite_bloodspray;

public plugin_init()
{
register_plugin("Head Splash", PLUGIN_VERSION, "potatis_invalido"); // Register the plugin.
amx_headsplash = register_cvar("amx_headsplash", "1"); // Register the on/off cvar.
register_forward(FM_Touch, "forward_touch"); // Register the "touch" forward.
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink"); // TY Alka!
}

public plugin_precache()
{
sprite_blood = precache_model("sprites/blood.spr");
sprite_bloodspray = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
}

public forward_touch(toucher, touched) // This function is called every time a player touches another player.
{
// NOTE: The toucher is the player standing/falling on top of the other (touched) player's head.
if(!is_user_alive(toucher) || !is_user_alive(touched)) // The touching players can't be dead.
return;

if(!get_pcvar_num(amx_headsplash)) // If the plugin is disabled, stop messing with things.
return;

if(falling_speed[touched]) // Check if the touched player is falling. If he/she is, don't continue.
return;

if(get_user_team(toucher) == get_user_team(touched) && !get_cvar_num("mp_friendlyfire")) // If the touchers are in the same team and friendly fire is off, don't continue.
return;

new touched_origin[3], toucher_origin[3];
get_user_origin(touched, touched_origin); // Get the origins of the players so it's possible to check if the toucher is standing on the touched's head.
get_user_origin(toucher, toucher_origin);

new Float:toucher_minsize[3], Float:touched_minsize[3];
pev(toucher,pev_mins,toucher_minsize);
pev(touched,pev_mins,touched_minsize); // If touche*_minsize is equal to -18.0, touche* is crouching.

if(touched_minsize[2] != -18.0) // If the touched player IS NOT crouching, check if the toucher is on his/her head.
{
if(!(toucher_origin[2] == touched_origin[2]+72 && toucher_minsize[2] != -18.0) && !(toucher_origin[2] == touched_origin[2]+54 && toucher_minsize[2] == -18.0))
{
return;
}
}
else // If the touched player is crouching, check if the toucher is on his/her head
{
if(!(toucher_origin[2] == touched_origin[2]+68 && toucher_minsize[2] != -18.0) && !(toucher_origin[2] == touched_origin[2]+50 && toucher_minsize[2] == -18.0))
{
return;
}
}

if(falling_speed[toucher] >= MINIMUM_FALL_SPEED) // If the toucher is falling in the required speed or faster, then landing on top of the touched's head, do some damage to the touched. MUHAHAHAHAHA!!!
{
new Float:damage = ((falling_speed[toucher] - MINIMUM_FALL_SPEED + 30) * (falling_speed[toucher] - MINIMUM_FALL_SPEED + 30)) / 1300;
if(damage > MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP) // Make shure that the touched player don't take too much damage.
damage = MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP;
damage_player(touched, toucher, damage); // Damage or kill the touched player.
damage_after[toucher][touched] = 0.0; // Reset.
}
if(is_user_alive(touched) && damage_after[toucher][touched] <= get_gametime()) // This makes shure that you won't get damaged every frame you have some one on your head. It also makes shure that players won't get damaged faster on fast servers than laggy servers.
{
damage_after[toucher][touched] = get_gametime() + DELAY;
damage_player(touched, toucher, DAMAGE); // Damage or kill the touched player.
}
}

public forward_PlayerPreThink(id) // This is called every time before a player "thinks". A player thinks many times per second.
{
//falling_speed[id] = entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity); // Store the falling speed of the soon to be "thinking" player.
pev(id, pev_flFallVelocity, falling_speed[id])
}

public damage_player(pwned, pwnzor, Float:damage) // Damages or kills a player. Home made HAX
{
new health = get_user_health(pwned);
if(get_user_team(pwned) == get_user_team(pwnzor)) // If both players are in the same team, reduce the damage.
damage /= 1.4;
new CsArmorType:armortype;
cs_get_user_armor(pwned, armortype);
if(armortype == CS_ARMOR_VESTHELM)
damage *= 0.7;
if(health > damage)
{
new pwned_origin[3];
get_user_origin(pwned, pwned_origin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); // BLOOOOOOOOOOOD!!
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(pwned_origin[0]+8);
write_coord(pwned_origin[1]);
write_coord(pwned_origin[2]+26);
write_short(sprite_bloodspray);
write_short(sprite_blood);
write_byte(248);
write_byte(4);
message_end();

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "trigger_hurt"));
if(!ent)
return;
new value[16];
float_to_str(damage * 2, value, sizeof value - 1);
set_kvd(0, KV_ClassName, "trigger_hurt");
set_kvd(0, KV_KeyName, "dmg");
set_kvd(0, KV_Value, value);
set_kvd(0, KV_fHandled, 0);
dllfunc(DLLFunc_KeyValue, ent, 0);
num_to_str(DMG_GENERIC, value, sizeof value - 1);
set_kvd(0, KV_ClassName, "trigger_hurt");
set_kvd(0, KV_KeyName, "damagetype");
set_kvd(0, KV_Value, value);
set_kvd(0, KV_fHandled, 0);
dllfunc(DLLFunc_KeyValue, ent, 0);
set_kvd(0, KV_ClassName, "trigger_hurt");
set_kvd(0, KV_KeyName, "origin");
set_kvd(0, KV_Value, "8192 8192 8192");
set_kvd(0, KV_fHandled, 0);
dllfunc(DLLFunc_KeyValue, ent, 0);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent, pev_classname, "head_splash");
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, pwned);
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
}
else
{
new pwned_origin[3];
get_user_origin(pwned, pwned_origin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); // BLOOOOOOOOOOOD!!
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(pwned_origin[0]+8);
write_coord(pwned_origin[1]);
write_coord(pwned_origin[2]+26);
write_short(sprite_bloodspray);
write_short(sprite_blood);
write_byte(248);
write_byte(12);
message_end();

set_pev(pwned, pev_frags, float(get_user_frags(pwned) + 1));
user_silentkill(pwned);
make_deathmsg(pwnzor, pwned, 1, "his/her feet :)");
if(get_user_team(pwnzor) != get_user_team(pwned)) // If it was a team kill, the pwnzor's money should get reduced instead of increased.
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) + 1));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) + 300);
}
else
{
set_pev(pwnzor, pev_frags, float(get_user_frags(pwnzor) - 1));
cs_set_user_money(pwnzor, cs_get_user_money(pwnzor) - 300);
}

message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo")); // Fixes the scoreboard.
write_byte(pwnzor);
write_short(get_user_frags(pwnzor));
write_short(cs_get_user_deaths(pwnzor));
write_short(0);
write_short(get_user_team(pwnzor));
message_end();

message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo"));
write_byte(pwned);
write_short(get_user_frags(pwned));
write_short(cs_get_user_deaths(pwned));
write_short(0);
write_short(get_user_team(pwned));
message_end();
set_pev(pwned, pev_frags, float(get_user_frags(pwned) - 1));
}
}

Wie ktos gdzie zmienic aby za skok bralo 20hp ?
  • +
  • -
  • 0

#4 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 11.12.2011 00:32

Wrzuć plugin na wklejkę lub w tag [ sma ]... [/ sma] :)
  • +
  • -
  • 0

#5 osaq

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 14.12.2011 18:00

http://speedy.sh/fZ6EP/head-splash.sma

<a href="http://speedy.sh/fZ6...h.sma">Download at SpeedyShare</a>

Jest jakis admin co mi pomorze ? jak ustawic aby bralo 20 hp a nie 2 ?

Jest tu jakis admin co wie jak rozwiazać ten problem ?
  • +
  • -
  • 0

#6 FreaK.?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:113
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 14.12.2011 18:41

Łapaj

Zabiera 20 HP na 0.5 sekundy

I nie bądź taki nie cierpliwy... Zawsze ktoś Ci pomoże...

Załączone pliki


Użytkownik Blue663 edytował ten post 14.12.2011 18:43

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 osaq

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 19.12.2011 23:24

;/ a jak skoczy sie z wysokosci to tylko 40 hp zabiera jak ustawic aby bralo cale ?
  • +
  • -
  • 0

#8 vanethar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.12.2011 10:08

W sma zmień
#define DAMAGE 20.0

Na ilość, która Ci będzie odpowiadała :)
  • +
  • -
  • 0

#9 osaq

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 20.12.2011 23:06

zmieniłęm i jak z wysoka skocze to tylo 31 hp zabiera a mam ustawione
#define DAMAGE 20.0 ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych