Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niepokojące logi z AMXX - plugin QTM_CodMod.amxx

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin325

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.12.2011 14:00

Chyba nie musze nic wiecej pisac.
proszę o pomoc dam + , oto logi:


L 12/09/2011 - 15:58:11: Start of error session.
L 12/09/2011 - 15:58:11: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20111209.log")
L 12/09/2011 - 15:58:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/09/2011 - 15:58:11: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/09/2011 - 15:58:11: [AMXX] [0] codclass_myclass_282548.sma::ham_strip_weapon_short (line 999)
L 12/09/2011 - 15:58:11: [AMXX] [1] codclass_myclass_282548.sma::CurWeapon (line 989)
L 12/09/2011 - 15:58:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/09/2011 - 15:58:17: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/09/2011 - 15:58:17: [AMXX] [0] codclass_myclass_282548.sma::ham_strip_weapon_short (line 999)
L 12/09/2011 - 15:58:17: [AMXX] [1] codclass_myclass_282548.sma::CurWeapon (line 989)
L 12/09/2011 - 16:12:42: Start of error session.
L 12/09/2011 - 16:12:42: Info (map "de_dust2x2_cgds") (file "addons/amxmodx/logs/error_20111209.log")
L 12/09/2011 - 16:12:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/09/2011 - 16:12:42: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/09/2011 - 16:12:42: [AMXX] [0] codclass_myclass_282548.sma::ham_strip_weapon_short (line 999)
L 12/09/2011 - 16:12:42: [AMXX] [1] codclass_myclass_282548.sma::CurWeapon (line 989)
L 12/09/2011 - 16:20:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/09/2011 - 16:20:30: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/09/2011 - 16:20:30: [AMXX] [0] codclass_myclass_282548.sma::ham_strip_weapon_short (line 999)
L 12/09/2011 - 16:20:30: [AMXX] [1] codclass_myclass_282548.sma::CurWeapon (line 989)

ponawiam prosbe
  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 10.12.2011 23:12

Na początku pod
#include <nvault>

dodajemy
#include <engine>


Następnie w silniku coda podmieniamy public CurWeapon(id)
na :
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) )
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
new szWeapon[64];

get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )

new wId = get_weaponid(szWeapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt = find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )

if(!wEnt) return 0;

ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

return 1;
}


a następnie usuwamy na samym dole pluginu taki stock :

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 marcin325

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.12.2011 10:39

Widze ze ktos sie zainteresowal.
Ale ja juz chyba tak robilem , no nic moge zrobic jeszcze raz zobacz moj stary QTM_CodMod.sma
http://wklejto.pl/111285
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych