Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] zmiana skilla z e na v

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 09.12.2011 15:05

Witam . Mam taki problem że mam klase wsparcie ogniowe i np notatki sapera to nie ma jak najpierw daćminy oraz czasami to nie działa. Jak moge zmienić aby notatki sapera były na przycisk "v" a nie na "e"

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Notatki Sapera";
new const opis[] = "Masz 2 miny co runde";
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
new saper_id;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

saper_id = cod_get_classid("Saper");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "*" , "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model(model);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == saper_id)
return COD_STOP;
ilosc_min_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 1.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 2;
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}


powie mi ktoś jak to zrobić ?

Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 09.12.2011 15:06

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.12.2011 15:17


public cod_perk_used(id)



Zamień na

public Uzyj(id)



i do plugin_init
register_clcmd("+use", "Uzyj");

  • +
  • -
  • 0

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 09.12.2011 15:31

i zmieni mi się z e na v ?
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.12.2011 15:42

Bez bindowania tego nie zrobisz
bindowanie jest zabronione na tym forum !

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 09.12.2011 15:42

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 09.12.2011 16:20

dobra już poradziłem sobie a w zasadzie dzięki koledze .
Zamknijcie
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.12.2011 17:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych