Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2011 20:44
Witam, pracuje na starym silniku Cod moda i dodałem sobie miny i apteczki,
chce dorobić sobie huda który zależnie od klas na dole ekranu (miejsce scrrolingu) wyświetlało ilość tych dodatków. Upiekłem taki mały kodzik który zamieściłem w "Pokaz_informacje" wszystko niby działa tyle że na starcie mapy samoistnie wybiera klasę r 1 i nie daje możliwości jej zmiany
if((klasa_gracza[id]=klasa1) || (klasa_gracza[id]=klasa2) ||(klasa_gracza[id]=klasa3))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Apteczki",ilosc_apteczek_gracza[id])
}
if((klasa_gracza[id]=klasa5) || (klasa_gracza[id]=klasa6))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Miny",ilosc_min_gracza[id])
}
chce dorobić sobie huda który zależnie od klas na dole ekranu (miejsce scrrolingu) wyświetlało ilość tych dodatków. Upiekłem taki mały kodzik który zamieściłem w "Pokaz_informacje" wszystko niby działa tyle że na starcie mapy samoistnie wybiera klasę r 1 i nie daje możliwości jej zmiany
if((klasa_gracza[id]=klasa1) || (klasa_gracza[id]=klasa2) ||(klasa_gracza[id]=klasa3))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Apteczki",ilosc_apteczek_gracza[id])
}
if((klasa_gracza[id]=klasa5) || (klasa_gracza[id]=klasa6))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Miny",ilosc_min_gracza[id])
}
#2
Napisano 07.12.2011 20:46
Ok, bez sma to Ci mikołaj pomoŻe.
Użytkownik Onyke edytował ten post 07.12.2011 20:47
#3
Napisano 07.12.2011 21:07
Wszystko działa prawidłowo jeśli korzystam z normalnego huda bez tego "dodatku".
kod "pokaż_informacje"
http://wklej.org/id/643175/
Nie wiem o co chodzi ale nagle hud wybiera nam "klase1" i dołącza.
Wyświetla apteczkę nawet jak zmienisz klasę.
kod "pokaż_informacje"
http://wklej.org/id/643175/
Nie wiem o co chodzi ale nagle hud wybiera nam "klase1" i dołącza.
Wyświetla apteczkę nawet jak zmienisz klasę.
#4
Napisano 07.12.2011 21:09
Spróbuj:
if((klasa_gracza[id]=klasa1) || (klasa_gracza[id]=klasa2) ||(klasa_gracza[id]=klasa3))
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Apteczki",ilosc_apteczek_gracza[id])
}
if((klasa_gracza[id]=klasa5) || (klasa_gracza[id]=klasa6))
{
set_hudmessage(200, 50, 0, 0.45, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5,"Masz %i Miny",ilosc_min_gracza[id])
}
return PLUGIN_CONTINUE;
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#5
Napisano 07.12.2011 21:13
Próbowałem właśnie i wybierało mi 1 klasę samoistnie , dlatego chce zrobić na sprawdzanie warunku, ale lipa z tego wychodzi.
#6
Napisano 08.12.2011 09:34
[color=#000000]if((klasa_gracza[id]==klasa1) || (klasa_gracza[id]==klasa2) ||(klasa_gracza[id]==klasa3))[/color]
po 1 = to przypisanie, sprawdzenie to ==...
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.12.2011 09:35
#7
Napisano 08.12.2011 16:17
Masz + /close
#8
Napisano 08.12.2011 16:19
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL