Sieeeema.
Jako że każdy wie, że na fast exp ma się dużo hp, potrzebuję nowych perków, a raczej - zedytowanych.
Tylko nie wiem, jak zmieniać HP ani ile obrażeń + int w perkach... mógłby mi ktoś pokazać, jak to zmienić?
HP na podstawie wytrenowany rekrut, a obrażenia + int na podstawie nabojów pułkownika.
Przydałoby się też zmienić platyny i o instrukcję też bym prosił
Aha, i jak dodać do klasy dmg +int?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2011 10:11
#2
Napisano 07.12.2011 11:10
DMG na podstawie nabojów pułkownika:
HP w wytrenowanym rekrucie(zmieniamy wartości w dwóch publicach):
potem zmieniamy w
w platynach wartość jest losowa, możesz oczywiście ustawić stałą wartość na podstawie pułkowników.
Nie bardzo rozumiem
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)gdzie Y podajemy wartość obrażeń standardową bez zwiększenia ich przy inteligencji np. 10.0, a X to wartość o która obrażenia będą zwiększane domyślnie 0.25 w tym itemie.
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
HP w wytrenowanym rekrucie(zmieniamy wartości w dwóch publicach):
public cod_perk_enabled(id)gdzie Y to wpisujemy wartość ile ma odejdmować kondycji, a gdzie X ile ma dodawać hp standardowo -18 i +50 hp
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-Y);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+X);
}
potem zmieniamy w
public cod_perk_disabled(id)i robimy na odwrót czyli w pierwszym dodajemy tyle ile zostało odjęte wcześniej a w drugim odejmujemy tyle ile zostało dodane.
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+18);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}
w platynach wartość jest losowa, możesz oczywiście ustawić stałą wartość na podstawie pułkowników.
Nie bardzo rozumiem
chodzi o to, że obrażenia klasy są zależne od ilości inteligencji ? jeśli tak to zrób na podstawie pułkowników bo to odpowiada za to co i w perku czyliAha, i jak dodać do klasy dmg +int?
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);10.0 to wartość stała a 0.25 to o tyle zwiększają się obrażenia zależne od inteligencji
#3
Napisano 10.12.2011 10:21
po prostu jak zmienić że w platynach jest np. 500-1000 dmg, a za to co wyżej napisałeś serdecznie dziękuję
aha i gdzie dodać to
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
?
aha i gdzie dodać to
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
?
#4
Napisano 10.12.2011 11:21
do public TakeDamaget tak jak tutaj
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik V3ko edytował ten post 10.12.2011 11:22
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych