Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Respawn - Przeróbka (dodanie komendy /respawn)

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blue12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Leszek
  • Lokalizacja:KUpa
Offline

Napisano 06.12.2011 14:59

Witam. Proszę o przerobienie poniższego pluginu. Mianowicie chciałbym aby została dodana komenda /respawn oraz respawn i reszta pozostała bez zmian tak jest:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "ded", "a")
}

public
ded()
{
if(
get_user_team(read_data(2))==2)
set_task(1.0,"r_spawn", read_data(2))
}

public
r_spawn(id) spawn(id)


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 06.12.2011 15:30

Sprawdz ten:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn CT"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "lisek edit Acze"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /respawn", "ded")
register_clcmd("say respawn", "ded")
}
public ded()
{
if(get_user_team(read_data(2))==2)
set_task(1.0,"r_spawn", read_data(2))
}
public r_spawn(id) spawn(id)

Użytkownik Acze edytował ten post 06.12.2011 15:41

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.12.2011 16:26

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "spawned", "a")
	register_clcmd("say /respawn", "respawn")
	register_clcmd("say respawn", "respawn")
	
}
public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
	}
}
public spawned() 
{
	new id = read_data(2)
	if(!is_user_alive(id))
	{
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
	}
}
Komenda respawn i /respawn działają jak gracz nie żyje ;)
sebul (06.12.2011 16:30):
W funkcji śmierci musi być jakiś task do tego odrodzenia.

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Blue12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Leszek
  • Lokalizacja:KUpa
Offline

Napisano 06.12.2011 16:33

Mówiłem że ma poztać bez zmian tylko dodać komendy. speedkill123 twój plugin nie respi automatycznie + i nie jest only dla CT. A ten co podałem to auto resp i wyłącznie dla CT i tak miało pozostać + komendy w sayu. Acze a co do twojej przeróbki to plugin w ogóle nie chodzi.

Użytkownik Blue12 edytował ten post 06.12.2011 16:39


#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.12.2011 17:21

Czek
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "spawned", "a")
	register_clcmd("say /respawn", "respawn")
	register_clcmd("say respawn", "respawn")
	
}
public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
	{
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
	}
}
public spawned() 
{
	new id = read_data(2)
	if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
	{
		set_task(1.0,"abc",id)
	}
}
public abc(id) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); }

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Blue12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Leszek
  • Lokalizacja:KUpa
Offline

Napisano 06.12.2011 18:00

Dzięki bardzo wszystko ładnie działa :).

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.12.2011 00:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych