Zmienia kolory ikon pokazywanych na HUD.
Konfiguracja:
Cvar:
icons_debug_mode 0|1tryb debug: 0 - wyłączony 1- włączony
gdy "icons_debug_mode 1" pojawienie się ikony powoduje wyświetlenie napisu z nazwą sprite`a, dostępna jest także komenda "icons_debug", która drukuje w konsoli listę wygenerowaną na podstawie icons.ini
Plik konfiguracyjny:
Plik configs/icons.ini zawiera maksymalnie 20 (#define ICON_COUNT 20) linijek z poleceniami podmiany koloru. Każda z nich musi mieć postać:
<NazwaIkony> <Tryb> [NowyKolor]Gdzie
[NowyKolor] - kolor w formacie RGB szesnastkowym; np. FFFFFF=biały, taki zapis koloru można znaleźć m.in. w edytorach grafiki/stron internetowych, wraz z wersją 1.4 parametr ten nie jest obowiązkowy
Przykład (efekt na screenie):
defuser 0 FF0000
Zmiany:
1.4
- dodane: dopuszczalna zmiana trybu
- dodane: tryb debug zastępujący tool1.sma; cvar icons_debug_mode;
- zmienione: nowy format .ini nie jest zgodny z poprzednią wersją
1.31
- poprawione: obsługa migających ikon (np. paka na BSie)
1.3
- dodane: kolor 000000 (nieosiągalny w grze) oznacza, że ma być losowy (dzięki Miczu)
- dalsza optymalizacja
1.2
- poprawione: ikony u nieżywych graczy (dzięki silversurfer)
1.1
- poprawione: ikony nie znikały
- optymalizacja
1.0
- pierwsza publikacja