Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Kompilacja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 05.12.2011 16:44

Jak w temacie

Załączone pliki



#2 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 05.12.2011 16:45

Poprawiłem twój sklep i mam go ;) dzięki ale nie pomoge bo ja za to zapłaciłem ;

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.12.2011 17:16

Chapaj:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new apteczka, defuser, doswiadczenie, perk;
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by UszaTek", "5.1", "UszaTek");

// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25], dolary[25], monety[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(dolary, 64, "Place \rDolarami");
formatex(monety, 64, "Place \rMonetami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, dolary, "1");
menu_additem(menu, monety, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
SklepDolary(id)
}
case 1:
{
SklepMonety(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepDolary(id)
{

// Pobieranie cvar
apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
perk = get_cvar_num("shop_perk");

new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\ri$", apteczka);
formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\ri$", defuser);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\ri$", doswiadczenie);
formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\ri$", perk);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler_Dolary");
menu_additem(menu, apt, "1");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, per, "1");
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler_Dolary(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= apteczka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yKupiles 150 HP!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yZapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 1:
{
if(kasa >= defuser)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id, kasa-10);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 3:
{
if(kasa >= perk)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SklepMonety(id)
{

// Pobieranie cvar
apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
perk = get_cvar_num("shop_perk");

new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\riM", apteczka);
formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\riM", defuser);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\riM", doswiadczenie);
formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\riM", perk);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler_Monety");
menu_additem(menu, apt, "1");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, per, "1");
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler_Monety(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 1:
{
if(kasa >= apteczka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yKupiles 150 HP!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yZapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 2:
{
if(kasa >= defuser)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id, kasa-10);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 4:
{
if(kasa >= perk)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych