Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CoD Nowy

Perk "Peleryna Creativa"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.12.2011 16:39

Witam.
Napisałem perk który działa po części
ma mieć 1hp i małą niewidzialność
działa tylko 1HP a z niewidzialnością jest problem
kombinowałem trochę ale nic nie wymysliłem
czy może ktoś zobaczyć i poprawić mi to .sma?

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Peleryna CreatiVa";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk zostal stworzony przez Sangre Asesino")
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
  set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
  set_user_health(id, 1);
}
}


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.12.2011 16:44

Musisz dodac set_task:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Peleryna CreatiVa";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(0.2, "UstawStalker", id)
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
set_user_health(id, 1);
}
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.12.2011 16:46

miałem tak to dalej nie działała.
dodałeś tylko
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);

miałem tak na początku i też nie działało

tylko zmieniłeś "set_task" wartość na 0.2

Użytkownik Sangre edytował ten post 05.12.2011 16:48


#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.12.2011 16:59

to jest zwykly nanosiut:Załączony plik  codperk_nanosuit.rar   2,82 KB  38 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.12.2011 17:05

że jak?
to dowcip...
po kiego ja sie tak produkowałem...

kij z tym
po teście w nanosuit też nie działa niewidzialność

Użytkownik Sangre edytował ten post 05.12.2011 17:18


#6 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.12.2011 17:22

A moze masz jakis perk ktory daje: "Wisz niewidzialnych" albo klase ?
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#7 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.12.2011 17:51

jest taka klasa która ma latarkę do naświetlania ale klasy z niewidzialnością działają normalnie

#8 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.12.2011 17:57

A podaj swoj plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.12.2011 19:45

A w jaki sposób Ci ta niewidzialność nie działa ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.12.2011 21:09

no nie działa mi w ten sposób ,że gracz posiadając ten perk powinien być niemal niewidoczny (przy wartości 10 powinno być ledwo widać słabe kontury) ale gracza widac normalnie
natomiast 1HP działa prawidłowo

#11 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.12.2011 07:43


#include <amxmodx>

#include <fun>

#include <codmod>

#include <engine>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const perk_name[] = "Peleryna CreatiVa";

new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";

new bool:ma_perk[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}



public cod_perk_enabled(id)

{

client_print(id, print_chat, "Perk zostal stworzony przez Sangre Asesino")

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);

ma_perk[id] = true;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

ma_perk[id] = false;

}



public ResetHUD(id)

{

if(ma_perk[id])

  set_task(0.5, "UstawStalker", id)

}



public UstawStalker(id)

{

if(is_user_connected(id))

{

  set_user_health(id, 1);

}

}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#12 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.12.2011 18:47

i zrobię Ci na złość
dalej nie działa
klasa która ma ustawioną zmniejszoną widoczność na nożu ma 1HP ale jest widoczna normalnie, chyba ze wyjmie nóż to widać ją tak jak ma ustawione z klasy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych