Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Event zmiany drużyny.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 04.12.2011 21:46

Witam! Jest jakiś event, w którym się sprawdza, czy gracz zmienił drużynę? (Nie ważne czy przez PTB, czy przez admina lub samodzielnie)

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.12.2011 06:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
        register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
        static old_team[33]
        new tid
        new id = read_data(1)
        new Team[32]
        read_data(2,Team,31)    //UNASSIGNED
                                //TERRORIST
                                //CT
                                //SPECTATOR
        if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
        else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
        else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
        else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3

        if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE    //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event

        old_team[id] = tid                              //zapisujemy nowy team

        /*code

        //koniec code */
        return PLUGIN_CONTINUE          // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych