Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z gamemenu biohazardpomóżcie ;(

biohazard

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 03.12.2011 12:47

Witam.

Mam problem z game menu Biohazard mod.
M.in : nie wyświetla mi się menu dla zombie.

Chciałbym że by mi ktoś to naprawił , i dodał lasermine.

Z góry dziękuję :)

Sma: http://wklejto.pl/110711

badź:




/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Biohazard Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tower.org.pl"
new gravity_time[33];
new godmode_time[33];
new name[33];
new speed_time[33];
new gSyncMessage;
new punkty_czlowieka[33];
new punkty_zombie[33];
new SpeedsCvars;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /shop", "menu")
register_clcmd("say /shop", "menu1")
register_clcmd("chooseteam", "pokaz_menu")
register_clcmd("chooseteam", "pokaz_menu1")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "event_dmg");
gSyncMessage = CreateHudSyncObj();
set_task(60.0,"info",_,_,_,"b");
SpeedsCvars = register_cvar ( "biohazard_speed", "400.0");
}
public pokaz_menu(id)
{
menu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public pokaz_menu1(id)
{
menu1(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public info(id)
{
ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03ZM^x01] Nacisnij^x04 M^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
}
public menu(id)
{
if(!game_started())
{
ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04ZM^x01] Poczekaj na jakiegos^x03 zombie")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
if(!is_user_zombie(id))
{
new menu = menu_create("\rSklep czlowiek: %d", "wybieranie",punkty_czlowieka[id])
menu_additem(menu, "Granat Zapalajacy -\y 1000 $", "1", 0)
menu_additem(menu, "Granat Zamrazajacy -\y 1000 $", "2", 0)
menu_additem(menu, "Grawitacja -\y 3000 $", "3", 0)
menu_additem(menu, "Mina Laserowa -\y 2000$", "4", 0)
menu_additem(menu, "Bron M249 -\y 2000$", "5", 0)
menu_additem(menu, "Kamizelka -\y 1200$", "6", 0)
menu_additem(menu, "SuperSpeed -\y 3500$", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie NapalmNades")
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomslnie FrostNades")
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
// teraz menu nie zamykamy
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Grawitacje");
set_user_gravity(id, 0.25);
gravity_time[id] = 15;
set_task(1.0, "disable_gravity", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Mine Laserowa");
give_item(id, "weapon_p228");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 2500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Bron M249");
give_item(id, "weapon_m249");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Kamizelke przeciw zombie ");
give_item(id, "weapon_kevlar")
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie SuperSpeed");
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + 150);
speed_time[id] = 20;
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu1(id)
{
if(is_user_zombie(id))
{
new menu1 = menu_create("\rSklep zombie: %d", "wybieraniee",punkty_zombie[id])
menu_additem(menu1, "Szalenstwo -\y 1500$", "7", 0)
menu_additem(menu1, "Extra HP -\y 2500$", "8", 0)
menu_additem(menu1, "SuperSpeed -\y 3500$", "9", 0)

menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu1, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.else
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieraniee(id, menu1, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu1)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu1, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 7:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles Szalenstwo");
fm_set_user_godmode(id,1)
godmode_time[id] = 15;
set_task(1.0, "disable_godmode", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 2500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Super Speed");
new zycie = get_user_health(id)
set_user_health(id, zycie +1000)
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 9:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[Zombie Infection] Kupiles pomyslnie Super Speed");
fm_set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( SpeedsCvars ) );
speed_time[id] = 20;
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu1)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_gravity(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(gravity_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Grawitacji", gravity_time[id]);
gravity_time[id]--;
}
else
{
get_user_name(id, name, 32)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.63, 2, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id,"Straciles Grawitacje..",name);
fm_set_user_gravity(id, 1.0);
remove_task(taskid);
}
}
public disable_godmode(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(godmode_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d sekund szalenstwa", godmode_time[id]);
godmode_time[id]--;
}
else
{
set_user_health(id, 99)
fm_set_user_godmode(id);
remove_task(taskid);
}
}
public disable_speed(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(speed_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d sekund Super Speedu", speed_time[id]);
speed_time[id]--;
}
else
{
fm_set_user_maxspeed(id, 1.0);
remove_task(taskid);
}
}
public event_dmg(kto, kogo, Float:dmg)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && is_user_zombie(kogo))
{
punkty_czlowieka[kto] += floatround(dmg) *2;
}
}
public event_infect(kto, kogo)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && !is_user_zombie(kogo))
{
punkty_zombie[kto] += 1;
}
}



jak kto woli :)
  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 03.12.2011 13:25

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Scripting AMXX > Pluginy


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych