Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Screen Shake - 1/x jak zrobić, klasa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.12.2011 11:02

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma 1/6 ze przeciwnikowi zacznie sie trzasc ekran";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const regeneracja = 0;
new const obrazenia = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja, obrazenia);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

new ofiara = read_data( 2 );

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

}


Jak ustawić, by klasa miała np. 1/5 że przeciwnikowi zacznie się trząść ekran.

ref

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.12.2011 11:42

może poprostu dodaj
if(random(6))
  return;

do public damage

??

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 03.12.2011 11:42

  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.12.2011 15:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma 1/6 ze przeciwnikowi zacznie sie trzasc ekran";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const regeneracja = 0;
new const obrazenia = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja, obrazenia);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

new ofiara = read_data( 2 );

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random(2))
return;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

}


I nie działa

#4 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 03.12.2011 20:42



public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 6) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.12.2011 20:47


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <engine>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "Szturmowiec";

new const opis[]            = "Ma 1/6 ze przeciwnikowi zacznie sie trzasc ekran";

new const bronie            = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = -15;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

new const regeneracja = 0;

new const obrazenia = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja, obrazenia);



register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");





}

public Damage(id)

{

new idattacker = get_user_attacker(id);



new ofiara = read_data( 2 );



if(!is_user_alive(idattacker))

  return;



if(!ma_klase[idattacker])

  return;



if(random(5) == 1)

  return;





message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);

write_short(7<<14);

write_short(1<<13);

write_short(1<<14);

message_end();



}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 foreveralone

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 00:01

Nie działa..
tzn nie komplikuje się

Użytkownik foreveralone edytował ten post 18.12.2011 00:01

  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.12.2011 08:49

Podaj jakie masz błędy !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 18.12.2011 09:12

Nie działa..
tzn nie komplikuje się


Wszystko działa ...

#9 foreveralone

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 10:51

To ja mam cos z komplikatorem..

/tmp/texte6dIfy.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
  • +
  • -
  • 0

#10 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 18.12.2011 10:53

NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK kompilator JA PIERNICZE

JAK KOMPLIKUJESZ TO NIC NIE ZROBISZ

MUSISZ SKOMPILOWAĆ
  • +
  • -
  • 0

#11 foreveralone

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 11:16

Oj dobra, literówka. No to jak chcę skompilować to błąd mam..

Użytkownik foreveralone edytował ten post 18.12.2011 11:17

  • +
  • -
  • 0

#12 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 18.12.2011 11:19

bo nie masz biblioteki codmod.inc ?
  • +
  • -
  • 0

#13 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 11:30

dodaj to do folderu include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 18.12.2011 11:55

NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK kompilator JA PIERNICZE

JAK KOMPLIKUJESZ TO NIC NIE ZROBISZ

MUSISZ SKOMPILOWAĆ


Jebłem z krzesła ... :facepalm:





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych