#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma 1/6 ze przeciwnikowi zacznie sie trzasc ekran";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const regeneracja = 0;
new const obrazenia = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja, obrazenia);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
new ofiara = read_data( 2 );
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
Jak ustawić, by klasa miała np. 1/5 że przeciwnikowi zacznie się trząść ekran.
ref