Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po kliknieciu opcji zostanie na obecnej stronie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.12.2011 22:31

Witam. Ostatnio zająłem się menu w swoim COD i chcę aby ono wyglądało jak najlepiej i jak najwygodniej się z niego korzystało . No i mam kolejne moje pytanie dot. menu. Przykładowo gdy jestem na pierwszej stronie menu i kliknę : Nastepna strona i na tej stronie(nastepnej) kliknę opcję pierwszą to chciałbym aby menu zostało na tej stronie drugiej a nie wracało do pierwszej . Jak to wykonać ?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.12.2011 22:40

Usun funkcje menu_setrop (Cos podobnego) spod funkcji pod przyciskiem 1 :D
  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.12.2011 23:43

Może to?
menu_display(id, TwojeMenu,1)



(oczywiście pod przyciskiem w menu, np.
case 1:{
cmd_box(id);
menu_display(id, MenuSimona,0)
}

u mnie to akurat pierwsza strona czyli 0)

a jak nie zadziała to może usuń niszczenie menu?

Użytkownik K!113r edytował ten post 01.12.2011 23:53

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2011 17:32

Próbowałem tak :
  case 8: {	  
if(niewidzialnosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
niewidzialnosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
menu_display(id, PrzydzielPunkty, 1)
}


^ ^ Nie kompiluje się.

  case 8: {	  
if(niewidzialnosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
niewidzialnosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
menu_display(id, PrzydzielPunkty(id), 1)
}


^ ^ Tak nie działa.

  case 8: {	  
if(niewidzialnosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
niewidzialnosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
menu_display(id, menu, 1)
}


Tak też nie działa.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.12.2011 18:10

w handle przed samym koncem daj
menu_display(id,menu,item/7);
tylko wtedy nie może być menu_destroy w handle (oprócz w exit)
możesz też zrobić tak że generuje co wybór menu i item/7 co zwraca nam numer strony zwracać w parametrze funkcji
  • +
  • -
  • 1

#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2011 22:11

Umieszczałem to w wielu miejscach menu_display(id,menu,item/7); ale bezskutecznie bo nadal gdy klikam opjce ze strony drugiej przenosi mnie na pierwsza. Więc daje moje menu handle i czy moglby mi ktoś w odpowiednim miejscu wpisać ?
Spoiler


@@ Ok . Poradziełm sobie ale pojawił się kolejny błąd moje menu wygląda teraz tak :
Spoiler


No i gdy chcę dodać pkt w statystykę np zdrowie to te pkt się nie dodają ani pkt do rozdania nie ubywają ale gdy rozdam te punkty to zdrowie mi sie powieksza i w nowj rundzie mam nowe punkty do rozdania tylko gdy klikam to liczby sie nie zmieniaja i menu sie nie zamyka po rozdaniu.

Ma ktoś jakieś pomysły ?

Użytkownik Rozum ? edytował ten post 02.12.2011 21:19

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.12.2011 22:16

możesz też zrobić tak że generuje co wybór menu i item/7 co zwraca nam numer strony zwracać w parametrze funkcji

za każdym razem menu ma być inne więc zrób tak jak to napisałem tutaj ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2011 23:29

No trochę "ścisło" to napisałeś ale coś spróbuję zrobić jak mówisz chociaż wątpię że mi to wyjdzie.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych