Mam pytanie odnośnie "find_sphere_class" z engine. Lepiej jest użyć pętli i sprawdzać odległość pomiędzy graczem a jakimś bytem czy może jednak lepiej wykorzystać do tego celu "find_sphere_class"? Chodzi tutaj o szybkość wykonania, itp. Jak wiadomo, w "find_sphere_class" można ustalić co ma szukać i w jakiej odległości od czegoś lub jakiegoś miejsca.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] find_sphere_class warto używać?
Temat rozp.
sebul
, 30.11.2011 21:32
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 30.11.2011 21:32
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 30.12.2011 15:36
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych