Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

przerobic klase zeby miala 1/1 na nozu (bo nie dziala)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamiloo2

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 29.11.2011 19:44

Mozecie mi przerobić ta klasę aby miała 1/1 z noża a dokładnie na prawy przycisk? bo coś w generatorze na amxx.pl nie działa.
A i przy okazji możecie dodać żeby była w 10000% niewidoczna ;P

Załączone pliki



#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.11.2011 21:01


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)

		   

new const nazwa[]   = "Mlody ninja";

new const opis[]    = "Jako młody ninja jest mały i nikt go nie zauwaza oraz wysoko skacze. Niewidzialny tylko na nozu";

new const bronie    = 0;

new const zdrowie   = -90;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)

{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

   

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}

public CurWeapon(id)

{

		    if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)

		    {

										    set_task(0.1 ,"ma" ,id)

		    }

}

public ma(id)

{

		    strip_user_weapons(id);

		    give_item(id, "weapon_knife");

}






  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 16.12.2011 21:43

Przepraszam za odkop, ale może ktoś podac kod sam kod który zabija z noża na PPM z tego pluginu ?[cod]public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;}[/code] Dobra to to odpowiada za ta funkcje ale kurde ... to niedziała jak mam 1001 lvl i wytrzymki 500 nie idzie zrobic czegos takiego ze od razu zabicie ? Jakies wywolanie zabicia jak dotkniesz PPM kolesia.

Użytkownik matti9410 edytował ten post 16.12.2011 22:07

  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.12.2011 17:23

http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 18.12.2011 15:31

Naprawili już zabicie z noża na PPM bo niedziałało wcześniej.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych