Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.11.2011 19:26
Witam mam na swoim serwie 4 klasy premium
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
Jak dodawać pojedynczo klasy premium graczowi jak ją kupił.?
Jak dać admina bez klas premium.?
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
Jak dodawać pojedynczo klasy premium graczowi jak ją kupił.?
Jak dać admina bez klas premium.?
#2
Napisano 29.11.2011 19:50
Za pomocą flagi.
klasy premium zazwyczaj są ustawione na flagę ,,t"
klasy premium zazwyczaj są ustawione na flagę ,,t"
#4
Napisano 29.11.2011 22:33
@Up też prawda ale
Kucacz Admiral Phantom Wormte klasy były zrobione przez Peyota dlatego pomyślałem, że pewnie są na flagę ,,T"
#5
Napisano 30.11.2011 22:07
dobra ale jak dodam flagę t to dodadzą sie wszystkie klasy.?
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 30.11.2011 22:12
#6
Napisano 01.12.2011 07:31
Zależy na jakie flagi je masz ustawione, jak na flage ,,t" to tak ustawią się wszystkie klasy premium graczowi.
#7
Napisano 01.12.2011 12:45
Jak nam dasz .sma klas to ci powiemy na jakie flagi masz klasy
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/
http://elite-skill.eu/
#8
Napisano 01.12.2011 16:41
a może wyjaśnijcie jak to sprawdzić na jaka klase jest i jak zmienić.? i na jakie flagi mogę je dodać
#9
Napisano 01.12.2011 18:26
Szukasz klasa np:admirała to powinna to być codclass_Admiral
Jeżeli wgrałeś to na serwer to wchodzisz w cstrike->addons->amxmodx(czy coś takiego:D)->scritpting->codclass_xxx.sma
xxx->odpowiada nazwie klasy,dalej otwierasz to przez notatnik i tam szukasz linijki:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) /// Admin level,jeżeli piszę tutaj H to znaczy że klasa jest tylko na flagę H.Te flagi to jak dobrze to są flagi z własny poziomem(czyli ty wybierasz do czego służą,teraz np: użyłeś tej flagi do klasy premium.Flaga H inaczej odpowiada t bo flagi H nie ma jako takiej jest to poziom H
{
client_print(id, print_chat, "[Nazwa Klasy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
Rozumiesz?
A żeby dać graczu np tą klasę,dajesz ją tak tz ponieważ flag z->odpowiada zwykłemu graczowi,a flaga t->poziomowi H czyli flaga na której jest twoja premiumMożesz premium dodać na flagi od m do t (czyli poziom od A do H)
Jeżeli wgrałeś to na serwer to wchodzisz w cstrike->addons->amxmodx(czy coś takiego:D)->scritpting->codclass_xxx.sma
xxx->odpowiada nazwie klasy,dalej otwierasz to przez notatnik i tam szukasz linijki:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) /// Admin level,jeżeli piszę tutaj H to znaczy że klasa jest tylko na flagę H.Te flagi to jak dobrze to są flagi z własny poziomem(czyli ty wybierasz do czego służą,teraz np: użyłeś tej flagi do klasy premium.Flaga H inaczej odpowiada t bo flagi H nie ma jako takiej jest to poziom H
{
client_print(id, print_chat, "[Nazwa Klasy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
Rozumiesz?
A żeby dać graczu np tą klasę,dajesz ją tak tz ponieważ flag z->odpowiada zwykłemu graczowi,a flaga t->poziomowi H czyli flaga na której jest twoja premiumMożesz premium dodać na flagi od m do t (czyli poziom od A do H)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 01.12.2011 18:26
#10
Napisano 01.12.2011 19:19
A jak zmienić flage klasy bo wszystkie mam na H. I muszę zmienić flagi 2 klas premium
#11
Napisano 01.12.2011 19:31
Normalnie zmieniasz sobie to:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // H->na jaką chcesz najlepiej od A do H czyli od m do t
Później wrzucasz tutaj http://amxx.pl/kompilator/
i wrzucasz ten plik z końcówką amxx do plugins,a ten z końcówką sma do scriptingWorm->poziom G-> flaga s Phantom->poziom D-> flaga p
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // H->na jaką chcesz najlepiej od A do H czyli od m do t
Później wrzucasz tutaj http://amxx.pl/kompilator/
i wrzucasz ten plik z końcówką amxx do plugins,a ten z końcówką sma do scriptingWorm->poziom G-> flaga s Phantom->poziom D-> flaga p
Załączone pliki
Użytkownik MynDoS edytował ten post 02.12.2011 07:45
#12
Napisano 01.12.2011 21:35
Może mi ktoś zmienić te 2 klasy na inne flagi bo jak ja zmieniam np na "N" to nie mogę później przerobić na amxx wywala błąd. I przy okazji pomógł by ktoś w naprawie klasy worm bo powinna nie mieć rozrzutu a ma;/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Worm"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Phantom"; new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_N)) { ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy."); return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#13
Napisano 01.12.2011 22:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych