Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Bf2 połozenie hudu

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 WojtuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 29.11.2011 16:24

witam więc mam problem zaczynałem przerabiać Bf2 lecz mam problem , dorobiłem odznaki i tp ale jak zmienić hud bo w innych modach położenie jest podobne a tu ...


//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
return;
new HUD[64]

if (!get_pcvar_num(g_badges_active))
{
format(HUD, 63, "[BF2]Zabicia: %d/%d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
else
{
format(HUD, 63, "[BF2]Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}


już mam .

do zamknięcia ;d
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych