Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Plugin V.I.P.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 prokox22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 12:42

Witam!
Wiem, że bezsensownie tworze nowy temat pt. VIP.
Tworze "go" ze względu, iż pluginy, które są już stworzone, nie odpowiadają mi, a ja sam nie umiem tworzyć nawet najprostszego
pluginu.
Dobra, wracając do tematu:
*potrzebuje pluginu vip`a, który będzie dawał;
-napis VIP w miejscu ***DEAD***
-po wpisaniu komendy /vip pokaże się okno w stylu mod.txt, gdzie będą vip`y będący na serwerze,
-vip będzie miał własny model, z napisem VIP na plecach,
-za kila będzie dostawał 5hp, a za head`a 15hp
-na starcie o 2000$ więcej
-od 2 rundy pokaże mu się automatycznie menu vip`a, posiadające; 1)ak47+dgl, 2)m4a1+dgl
-od 2 rundy na starcie ma wszystkie granaty (HE, 2 Flash, sgren)
-za kila 200$, a za head`a 500$,
I chcę, aby vip był na flagę "x", i nie mógł pisać jako "admin say".
A i oczywiście, żeby były komendy typu;
/vip
/vipinfo ( co posiada vip, za ile jest vip, kontakt, forum )

Za wszelką pomoc z góry
DZIĘKUJE
  • +
  • -
  • 0

#2 Cherry

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Janów
Offline

Napisano 27.11.2011 14:46

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpd, mkb, mhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_vip_active
new g_menu_active
new bool:HasC4[33]
#define DAMAGE_RECIEVED
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890
new round;
/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
	new g_MsgSync2
#endif */

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP PL Wersja", "2.04", "MlodyJNTR")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
	health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "5")
	health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "15")
	health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
	g_vip_active = register_cvar("vip_active", "0")
	g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
	register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in")
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

	maxplayers = get_maxplayers()

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif */
	register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
//	register_clcmd("awp","HandleCmd")
	register_clcmd("sg550","HandleCmd")
	register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
//	register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_AWP", "be", "1=1")
	register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_SG550", "be", "1=1")
	register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_G3SG1", "be", "1=1")
	register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_M249", "be", "1=1")
	register_clcmd("say /vip","ShowMotd")
	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
	register_clcmd("say", "handle_say")
	register_cvar("sv_contact", CONTACT, FCVAR_SERVER)
}

public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X)
	{
		new damage = read_data(2)

//		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
//		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
	if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X) )
	{
		new damage = read_data(2)
#endif
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X)
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public Round_Start()
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_X)
		{
			if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
				return PLUGIN_CONTINUE
			if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
			{
				give_item(player, "weapon_hegrenade");
				give_item(player, "weapon_flashbang");
				give_item(player, "weapon_flashbang");
				give_item(player, "weapon_smokegrenade");
				give_item(player, "item_assaultsuit");
				give_item(player, "item_thighpack");
			}
			if(round > 3) Showrod(player)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Round_Reset()
{
	round = 0;
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
  
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
	  nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
	  nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_x))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +5/+15 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()

}

public Showrod(id) {
	show_menu(id, Keysrod, "\rVIP Menu^n\d1. \wWez \yM4A1+Deagle ^n\d2. \wWez \yAK47+Deagle^n\d3. Wyjscie^n", -1, "rod") // Display menu
}
public Pressedrod(id, key) {
	/* Menu:
	* VIP Menu
	* 1. Wez M4A1 + Deagle
	* 2. Wez AK47 + Deagle
	* 0. Exit
	*/
	switch (key) {
		case 0: {
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id,"weapon_m4a1")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"weapon_deagle")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"weapon_knife")
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				client_print(id, print_center, "Otrzymales M4A1, Deagle, HE, Smoke i 2x Flesh!")
			}
			else
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
			}
			give_item(id, "item_assaultsuit");
			give_item(id, "item_thighpack");
			client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
		}
		case 1: {
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
			
			strip_user_weapons (id)
			give_item(id,"weapon_ak47")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"weapon_deagle")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"weapon_knife")
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle, HE")
			}
			else
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				client_print(id, print_center, "Otrzymales AK47, Deagle i HE!")
			}
			give_item(id, "item_assaultsuit");
			give_item(id, "item_thighpack");
			
			if (HasC4[id])
				{
					give_item(id, "weapon_c4");
					cs_set_user_plant( id );
				}
			}
		
		case 9: {
			// 0
			client_print(id, print_center, "Otrzymales Granaty!")
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public HandleCmd(id){
	if (!get_pcvar_num(g_vip_active))
	  return PLUGIN_CONTINUE
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X)
		return PLUGIN_CONTINUE
	client_print(id, print_center, "Niektore bronie sa tylko dla VIPow!")
	return PLUGIN_HANDLED


}


public ShowMotd(id)
{
	show_motd(id, "vip.txt")
}

public handle_say(id) {
	new said[192]
	read_args(said,192)
	if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
		set_task(0.1,"print_adminlist",id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user)
{
	new adminnames[33][32]
	new message[256]
	new contactinfo[256], contact[112]
	new id, count, x, len
	
	for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
	{
		if(is_user_connected(id))
		{
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
				get_user_name(id, adminnames[count++], 31)	
		}
	}
	
	len = format(message, 255, "%s VIP'y Dostepne: ",COLOR)
	if(count > 0)
	{
		for(x = 0 ; x < count ; x++)
		{
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, adminnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"")
			if(len > 96 ) {
				print_message(user, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(user, message)
	}
	else {
		len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow")
		print_message(user, message)
	}
	
	get_cvar_string("sv_contact", contact, 63)
	if(contact[0])  {
		format(contactinfo, 111, "%s Kontakt z Adminem -- %s", COLOR, contact)
		print_message(user, contactinfo)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

print_message(id, msg[]) {
	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
	write_byte(id)
	write_string(msg)
	message_end()
}
Tu masz vipa z opcją /vip, 5hp za killa, 15 za hs, menu broni z m4 i ak, co 2 rundy granaty, 200$ za killa, 500$ za hs'a, ustawiony na flagę X. Co do napisu VIP w showscore tego nie umiem wykonać a modelu nie chce mi się bardzo szukać, daję scripting, może ktoś Ci dorobi napis VIP i model. Co do pliku vip.txt. Sam go tworzysz w katalogu /cstrike - Pamiętaj, że musi być on napisani w html'u

Użytkownik Cherry edytował ten post 27.11.2011 14:54

  • +
  • -
  • 0

#3 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 15:14

jestem świeży w pluginach, poza tym mógłbyś ustawić aby granty były od 2 rundy, a nie co 2 rundy?
i jeszcze jedno jak utworzyć od tego .amxx???

Użytkownik prokox22 edytował ten post 27.11.2011 15:17

  • +
  • -
  • 0

#4 Cherry

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Janów
Offline

Napisano 27.11.2011 15:27

O ile się nie mylę menu broni działa od 2 rundy. Wchodzisz w google i pobierasz kompilator. Robisz nowy plik tekstowy i wrzucasz to co napisałem po czym zapisujesz i zmieniasz nazwę na vip i rozszerzenie na .sma. Po czym wchodzi we wcześniej ściągniety kompilator, wrzucasz do niego utworzony plik .sma, klikasz na program compile.exe i po kompilacji plik .amxx znajduje się w folderze "compiled"
Dodaje także plik vip.txt. Jest on dobrze opisany tylko po prostu wystarczy go zmienić wedle uznania.

Vip - Speedy Share - upload your files here

Użytkownik Cherry edytował ten post 27.11.2011 15:29

  • +
  • -
  • 0

#5 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 15:48

bardzo ci dziękuje

mam jeszcze jedno pytanie; podasz strone do pobrania kompilatora, bo jak z dobre programy pobieram to mi błąd wyskakuje, a poza tym nie wiem gdzie szukać
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 27.11.2011 15:51

http://amxx.pl/kompilator

jeżeli chcesz kompilować lokalnie:
http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/
  • +
  • -
  • 0

#7 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 16:03

a cvary nie będą potrzebne?

a mi wyskakuje cos takiego
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(77) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(97) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(118) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(155) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_x"
vip.sma(286) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(319) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"

6 Errors.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 27.11.2011 16:07

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XSzukam pluginu
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0

#9 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 16:12

pomoże mi ktoś z tym błędem ??
  • +
  • -
  • 0

#10 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2011 16:30

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 27.11.2011 16:35

bardzo ci dziękuję
  • +
  • -
  • 0

#12 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 05.12.2011 07:17

Witam
Dodałem ten plugin na server, lecz jest on błędny.
Za każdym razem, kiedy odpalam server, plugin potrzebuje modeli: v_pbgun3/ v_pbgun7/ v_pbgun1.

Proszę o szybką odpowiedź.
prokox22
  • +
  • -
  • 0

#13 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 05.12.2011 08:03

Pbgun to modele od paintballa


  • +
  • -
  • 0

#14 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 07.12.2011 18:05

Jest ktoś w stanie, żeby mi pomóc?

Proszę o napisanie innego plugin`u V.I.P, ale tym razem na serwer [#FFA]

Użytkownik prokox22 edytował ten post 07.12.2011 07:06

  • +
  • -
  • 0

#15 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.12.2011 18:15

Zobacz tego vipa bo z tego co widzę nie opisałeś co miało by znajdować się w tym vipie na ffa

http://amxx.pl/topic...ty-vip-ffa4fun/
  • +
  • -
  • 0

#16 prokox22

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 08.12.2011 07:19

Przeczytałeś pierwszego posta ??
Jak nie to przeczytaj.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych