Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Chodzenie po ścianach

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MiszczKapui

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:I am master:)
  • Lokalizacja:Tam gdzie ty nie masz dostępu
Offline

Napisano 26.11.2011 21:49

public client_PreThink(id) {
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == sas)
{
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*inteligencja_gracza[id])
}
}
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (!(flags & FL_WATERJUMP) && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2 && flags & FL_ONGROUND){
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if( (button & IN_JUMP) && !(oldbutton & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !(flags & FL_INWATER) && klasa_gracza[id] == rangers) {
static Float:vecforce[3]
pev(id,pev_velocity,vecforce)
vecforce[2] += 400.0;
set_pev(id,pev_velocity,vecforce)
}

if(iNiewi[id] == 1 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 66 && is_user_alive(id) && button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE)){
iNiewi[id] = 0;
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
remove_task(id+46466)
set_task(7.0,"offGod",id+46466)
}

if(button & IN_USE && klasa_gracza[id] == obcy)//tu
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
return PLUGIN_CONTINUE
}




błędy: Warning: Loose indentation on line 2224
Error: Invalid function or declaration on line 2251

Załączone pliki


Użytkownik MiszczKapui edytował ten post 26.11.2011 21:51






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych