A więc zaczynamy:
do tablic dodaj(pierwszą tablice możesz mieć):
new ma_klase[33] new oneonone[33][31]
jeżeli w plugin_init nie masz to dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
public cod_class_enabled(id) { oneonone[id][CSW_AWP] = 2 oneonone[id][CSW_M4A1] = 4 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; }ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)
public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_AWP] = 0 oneonone[id][CSW_M4A1] = 0 }tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.
Jeżeli pojawi się jakiś problem to dajcie znać, to tyle
Użytkownik KariiO edytował ten post 14.12.2011 17:03