Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Fps.
#1
Napisano 26.11.2011 18:33
Mój sprzęt :
Karta graficzna : Nvidia GTX 550 Ti,
Procek : Amd phenom, 3,2ghz, 4 rdzenie..,
Ram : 6gb.
Każdy mi piszę, że powinienem mieć 1k fps, a jak nie, to przynajmniej 700 stałe..
I problem jest następujący : nie mam 500 fps, czasem nawet 333..
Mógłby mi ktoś pomóc, abym ogarnął chociaż te 500 fps?
#2
Napisano 27.11.2011 21:00
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
#3
Napisano 28.11.2011 22:44
#4
Napisano 29.11.2011 16:12
#5
Napisano 30.11.2011 15:07
#6
Napisano 30.11.2011 15:56
#7
Napisano 30.11.2011 17:08
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
Może ci pomoże
#8
Napisano 30.11.2011 18:54
#9
Napisano 02.12.2011 20:01
Dzięki, potem sprawdzę.gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
Może ci pomoże
http://imageshack.us...05/kartary.png/ http://imageshack.us...93/karta2z.png/pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii
Użytkownik R3M1KS edytował ten post 02.12.2011 20:02
#10
Napisano 03.12.2011 02:11
#11
Napisano 03.12.2011 08:47
Preferuj maksymalną wydajnośćpodaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże
#12
Napisano 03.12.2011 13:14
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'
#13
Napisano 03.12.2011 14:50
http://imageshack.us...191/karta3.png/tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'
#14
Napisano 03.12.2011 15:04
#15
Napisano 03.12.2011 17:17
Nie widzę różnicyzmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'
Użytkownik R3M1KS edytował ten post 03.12.2011 17:18
#16
Napisano 04.12.2011 12:14
Kompletnie piszac zamyslilem sie i napisalem zla wartosc m_filter a co do fps mi to zmniejsza lagi
Użytkownik LaaGer edytował ten post 04.12.2011 13:10
#17
Napisano 04.12.2011 12:57
m_filter 999
nie wiem, czy wiesz, ale m_filter przyjmuje tylko dwie wartości: '0' oraz '1' i służy do filtrowania ruchów myszy, a nie do zwiększenia ilości FPS.
pogorszy grafikę, ale może coś da:
gl_max_size 128 r_decals 1 mp_decals 1 r_mmx 1 cl_highmodels 0 cl_shadows 0 net_graph 0 cl_showfps 1
net_graph pożera dużo FPS, więc używaj cl_showfps 1 zamiast tego
#18
Napisano 04.12.2011 13:40
Użytkownik glutex edytował ten post 04.12.2011 14:00
#19
Napisano 04.12.2011 14:22
Hiroshima, nie wiele, ale coś pomógł ten cfg. - Dzięki
#20
Napisano 04.12.2011 14:27
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL