Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowy perk - AWP Scope

CoD Nowy CoD Stary AWP Luneta Cod mod Perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 25.11.2011 22:33

*
Popularny

AWP Scope


Opis:

Ten perk dodaje do broni "lunetę", dzięki czemu możemy namierzyć każdą bronią (od pistoletów po karabiny) niczym AWP.
Na czas posiadania perku zablokowana jest możliwość założenia tłumika (M4, USP) oraz ustawiania trybu strzału na "burst" (FAMAS, GLOCK18).

Perk ten nie działa na:
- AWP
- SCOUT
- SG550
- G3/SG1
- Nóż
- C4

Perk ten niestety posiada wadę, a mianowicie kiedy "opróżnimy" magazynek, czyli nam przeładowuje, zoom zostaje.

Filmik: (Najmocniej przepraszam za estetykę nagranego filmu, to wszystko przez mój wadliwy komp)

AWP Scope.wmv - YouTube

Download:
AMXX: Załączony plik  codperk_awpscope.amxx   5,95 KB  98 Ilość pobrań

SMA: Załączony plik  codperk_awpscope.sma   3,7 KB  366 Ilość pobrań
  codperk_awpscope.amxx

Mile widziane uwagi na temat perku!!
  • +
  • -
  • 8

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#2 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.11.2011 23:01

Wrzucę na serwer i jutro dam znać jak coś, na temat bugów (o ile będą)
  • +
  • -
  • 0

#3 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.11.2011 14:26

Możesz z tego klasę zrobić? Tylko sma ja sobie przerobie staty itp :D Nowy cod ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.11.2011 18:16


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_stocks>
#include <cstrike>
#include <engine>

new const nazwa[] = "AWP Scope";
new const opis[] = "Posiadasz lunete, namierzasz bron niczym AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const int = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_perk[33], change_zoom[33], gUSPorM4[33], gGLorFMS[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb");
register_forward(FM_CmdStart, "fwdCmdStart", 0)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, int, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeaponActive","be","1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public client_disconnect(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwdCmdStart(id, ucHandle)
{
static button, wp

button = get_uc(ucHandle, UC_Buttons);
wp = get_user_weapon(id);

if(ma_klase[id] && button & IN_ATTACK2)
{
change_zoom[id] = true;
if(wp == CSW_M4A1 || wp == CSW_USP || wp == CSW_FAMAS || wp == CSW_GLOCK18 || wp == CSW_AUG || wp == CSW_SG552)
set_uc(ucHandle, UC_Buttons, button &= ~IN_ATTACK2)
if(wp == CSW_AWP || wp == CSW_SCOUT || wp == CSW_SG550 || wp == CSW_G3SG1 || wp == CSW_KNIFE || wp == CSW_C4)
return FMRES_IGNORED;
if(!(pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ))
SetZoom(id);
}
if(button & IN_RELOAD)
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
return FMRES_IGNORED;
}
public SetZoom(id)
{
if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_NO_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_FIRST_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_SECOND_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
}
public eventCurWeaponActive(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon=read_data(2);
new bool:s_USP=(weapon==CSW_USP);
new bool:s_M4=(weapon==CSW_M4A1);
new bool:b_FAMAS=(weapon==CSW_FAMAS);
new bool:b_GLOCK=(weapon==CSW_GLOCK18);
gUSPorM4[id]=(s_M4 || s_USP);
gGLorFMS[id]=(b_GLOCK || b_FAMAS);
if(gUSPorM4[id])
{
new szClass[33];
if(s_USP)
copy(szClass, 32, "weapon_usp");
else if(s_M4)
copy(szClass, 32, "weapon_m4a1");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_silen(ent) == 1)
cs_set_weapon_silen(ent,0,0);
}
if(gGLorFMS[id])
{
new szClass[33];
if(b_GLOCK)
copy(szClass, 32, "weapon_glock18");
else if (b_FAMAS)
copy(szClass, 32, "weapon_famas");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_burst(ent) == 1)
cs_set_weapon_burst(ent, 0);
}

}
}
stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
pev(ent1, pev_origin, origin1)
pev(ent2, pev_origin, origin2)

return get_distance_f(origin1, origin2)
}
stock get_user_weapon_ent(id, const wname[]){
new ent=EF_FindEntityByString(-1, "classname",wname);
while(ent){
if(fm_entity_range(id, ent)<10.0){
return ent;
}
ent=EF_FindEntityByString(ent, "classname",wname);
}
return 0;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#5 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 27.12.2011 09:36

Doon, nie dziala to co podales.

~~ Edit Poradzilem sobie, ale Twoj kod nie dziala
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.12.2011 13:06


new bool: ma_perk[33]


trza zamienic na

new bool: ma_klase[33]


@O ile sie nie myle, to aby usunąć zooma przy przeładowaniu trzeba public fwdCmdStart zamienić na

public fwdCmdStart(id, ucHandle)
{
static button, wp

button = get_uc(ucHandle, UC_Buttons);
wp = get_user_weapon(id);

if(ma_perk[id] && button & IN_ATTACK2)
{
change_zoom[id] = true;
if(wp == CSW_M4A1 || wp == CSW_USP || wp == CSW_FAMAS || wp == CSW_GLOCK18 || wp == CSW_AUG || wp == CSW_SG552)
set_uc(ucHandle, UC_Buttons, button &= ~IN_ATTACK2)
if(wp == CSW_AWP || wp == CSW_SCOUT || wp == CSW_SG550 || wp == CSW_G3SG1 || wp == CSW_KNIFE || wp == CSW_C4 || button & IN_RELOAD)
return FMRES_IGNORED;
if(!(pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ))
SetZoom(id);
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, CoD Stary, AWP, Luneta, Cod mod, Perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych