Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Scrashowane 1/x na drop broni

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.11.2011 17:34

Oto logi :
Spoiler


I *sma :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <vip>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zlodziej (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Szybko strzela oraz 1/25 szans na wyrzucenie broni przeciwnika, 80 ammo w mp5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 185;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 500;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

register_event("CurWeapon","CurWeapon", "b");

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_vip_flags(id) & VIP_FLAG_B))
{
client_print(id, print_chat, "Aby skorzystac z klasy premium wejdz na WWW.CS-SZAMBO.PL")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id) //Wyrzuca bron przeciwnika
{
new idattacker = get_user_attacker(id)


if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 25) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

public CurWeapon(id) //Zwieksza szybkosc ataku
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;

static Float:fSpeedMultiplier = 0.8;

if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Nowa_Runda(id) //Ustawia 80 ammo
{
if(!ma_klase[id])
return;

new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
{

cs_set_weapon_ammo(ent, 80)
}
}



Debug nic nie daje
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych