Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[Problem] entity_get_int

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.11.2011 16:22

Witam dzisiaj zauwazylem ze mi sie serwer crashuje po edycji paru klas na codmodzie mianowicie jest to blad




"entity_get_int" w logach


[AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
[AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[ENGINE] Invalid entity 6


Czytalem o tym na google znalazlem dosc duzo takich tematow lecz zaden z nich mi nie pomogl mam nadzieje ze ktos pomozemi tutaj

Moj kod Public PokazInformacje

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.01, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_valid_ent(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Przy kompilacji z tym kodem pokazuje sie blad "loose indentation"
w linijce
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


Dalem sma byc moze pomoze.

proszę o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.

Załączone pliki


Użytkownik Albertd edytował ten post 23.11.2011 16:52

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.11.2011 18:15

najpierw to zrób to

To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

wtedy daj logi
  • +
  • -
  • 0

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.11.2011 19:56

Serwer crashuje sie nadal. Nie robia mi sie logi nie wiem z jakiej przyczyny.
Jedyny log to ten
-------- Mapchange to de_dust2 --------

Użytkownik Albertd edytował ten post 23.11.2011 22:46

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych