Proszę o zrobienie klasy
Klasa
Kapitan(Premium)
Bronie: Awp 1/1,,,,He granat 1/3,,,,,M4 normalnie
Zycie 35
wytrz 80
int 10
kon 50
Proszę was o zrobinie tej klasy z takiego powodu że jak robiłem sam na steronie amxx.pl/generator to miałem 1/1 z awp 1/1 z M4 i 1/1 z glock/usp.
Proszę o zrobionie tej klasy i wytłumaczenie jak zrobić taka klase proszę!!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
2 replies to this topic
#1
Posted 23.11.2011 12:02
#2
Posted 24.11.2011 10:17
Mam ten sam problem proszę o ODpowiedz pilnie .
proszę o odpowiedz refresh
proszę o odpowiedz refresh
#3
Posted 24.11.2011 17:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "OPIS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 80;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && !random(1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Edited by System'ek, 24.11.2011 17:54.