Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 30.01.2009 12:56
#2
Napisano 30.01.2009 14:01
#3
Napisano 30.01.2009 15:50
#4
Napisano 30.01.2009 16:02
Ekhem...
wszystkie cvary maja opoznienie czy tylko sql?
#6
Napisano 30.01.2009 16:27
Uzyj cvara od razu w plugin_init i w funkcji co mozna wywolac np. z say'a
#7
Napisano 30.01.2009 16:56
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Author" new testowy[69] public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /testowy","test") register_cvar("testowy","123") get_cvar_string("testowy",testowy,69) } public test(){ client_print(0,print_chat,"Wiadomosc testowa: %s",testowy) }
No więc wynik jest takim sam, nową wartość(ustawioną w amxx.cfg) wyświetla w say'u po drugim restarcie. Nie zmienia również wartości jeśli na serwerze przez rcon'a ustawie nową wartość (ale po wpisaniu nazwy cvar'a w konsoli się wyświetla nowa), dopiero po restarcie(jednym) widać nową wartość cvar'a.
Co może być źle z maszyną żeby coś takiego powodować? ;>
#8
Napisano 30.01.2009 17:01
- skoro pobieranie danych z cvara jest tylko przy plugin_init, to zmienianie cvara w czasie trwania mapy jest bezcelowe, gdyz jego wartosc nie bedzie wprowadzona do zmiennej az do ponownego eventa plugins_init - zmiana mapy, reset serwa(?)
#9
Napisano 30.01.2009 17:09
Nie wiem czy o to ci chodzilo, ale:
- skoro pobieranie danych z cvara jest tylko przy plugin_init, to zmienianie cvara w czasie trwania mapy jest bezcelowe, gdyz jego wartosc nie bedzie wprowadzona do zmiennej az do ponownego eventa plugins_init - zmiana mapy, reset serwa(?)
No racja, zapomniałem.. tak czy inaczej coś jest źle bo zmiana w amxx.cfg (bo o to mi chodziło od początku, o zmianie przez konsole w czasie trwania mapy zapominamy) nawet w czasie trwania mapy powinna zadziałać po pierwszym restarcie, a nie dwóch.
#10
Napisano 30.01.2009 17:13
#11
Napisano 30.01.2009 17:18
Ale pozniej zmiany zaskakuja odazu po zmianie mapy? Tylko tak jest po 1 restarcie serwera?
Tak, po drugim od razu zaskakują. ;-)
#12
Napisano 30.01.2009 17:22
Wyglada na to ze znienne sa "wpisywane do pamieci serwera" przy ich 1. odpaleniu (precache wystepuje przed plugin_init i nie czytalo by w ogóle istnial (zmienna domyslna) ). Mozliwe ze amxx.cfg nie aktualizuje tez zmiennej przy starcie bo jeszcze jej 'nie ma'.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych