Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

array must be indexed


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 21.11.2011 22:47

Kompilator przy podanym kodzie sypie mi:
array must be indexed (variable "gAuth") na linii 64 i 86.
A ja nie kminie dlaczego.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "perm_mute"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Syczaj"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_gagperm","cmdPermMute",ADMIN_IMMUNITY,"<nick>");
register_clcmd("amx_ungagperm","cmdUnPermMute",ADMIN_IMMUNITY,"<nick>");
}
public cmdPermMute(id, level, cid){
if(!cmd_access(id,level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

new szPlayer[32];
read_argv(1,szPlayer, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szPlayer,2);
if(iTarget){
new szPlayerName[32], szPlayerAuth[36], szAdminName[32], szAdminAuth[36];
new szServCmd[51];
new szWrite[36];
get_user_name(iTarget, szPlayerName, 31);
get_user_authid(iTarget, szPlayerAuth, 35);
get_user_name(id, szAdminName, 31);
get_user_authid(id, szAdminAuth, 35);

format(szServCmd,50,"amx_mute %s", get_user_userid(iTarget));
format(szWrite,35,"%s", szPlayerAuth);


ColorChat(0, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Gracz^x04 %s^x01 zostal zmutowany pernamentnie.");
server_cmd(szServCmd);
write_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", szWrite);

log_amx("[PermGag] %s (%s) dal permute'a graczowi %s (%s)", szAdminName, szAdminAuth, szPlayerName, szPlayerAuth );
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public cmdPermUnMute(id, level, cid){
if(!cmd_access(id,level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

new szPlayer[32];
read_argv(1,szPlayer, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szPlayer,2);
if(iTarget){
new szPlayerName[32], szPlayerAuth[36], szAdminName[32], szAdminAuth[36];
new szServCmd[51];
get_user_name(iTarget, szPlayerName, 31);
get_user_authid(iTarget, szPlayerAuth, 35);
get_user_name(id, szAdminName, 31);
get_user_authid(id, szAdminAuth, 35);
format(szServCmd,50,"amx_unmute %s", get_user_userid(iTarget));
new gAuth[36], iLen, bool:g_done;

g_done = false;
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", i, gAuth, 35, iLen);i++){
if(gAuth & szPlayerAuth){
write_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini","", i);
g_done = true;
ColorChat(0, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Graczowi^x04 %s^x01 zostalo zdjete mute pernamentne.");
log_amx("[PermGag] %s (%s) zdjal permute'a graczowi %s (%s)", szAdminName, szAdminAuth, szPlayerName, szPlayerAuth );
server_cmd(szServCmd);
return PLUGIN_HANDLED
}
}

if(!g_done){
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Gracz^x04 %s^x01 nie byl wczesniej zmutowany pernamentnie.");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id){
new ClientAuth[36], gAuth[36], iLen, szServCmd[51];
get_user_authid(id, ClientAuth, 35);
format(szServCmd,50,"amx_mute %s", get_user_userid(id));
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", i, gAuth, 35, iLen);i++){
if(gAuth & ClientAuth){
server_cmd(szServCmd);
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2011 23:22

Zobacz to, zmień nazwę pliku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.11.2011 00:18

Zaindexuj tego arraya.

Wcześniej zrobiłeś pętle więc co za problem?

gAuth[i]
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.11.2011 08:05

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych