Witam.
Kiedyś był poradnik DarkGL' jak podmienić rakietę w codzie na fireballa z diablomoda.
Jednak teraz przepadł
Pamięta ktoś może jak to zrobić ; )?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 21.11.2011 18:14
W public plugin_precache() zamieniasz tą:
Tą:
I powinno śmigać
precache_model("models/rpgrocket.mdl");na swój model.
Tą:
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");też na swój model
I powinno śmigać
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 21.11.2011 18:21
Fireball w diablo korzysta właśnie z tego modelu ^ ^
Jedyna różnica to dodanie sprite do tego modelu, ale ja Ci teraz tego nie napiszę.
Jedyna różnica to dodanie sprite do tego modelu, ale ja Ci teraz tego nie napiszę.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych