/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <vip>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zlodziej (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Szybko strzela oraz 1/25 szans na wyrzucenie broni przeciwnika, 80 ammo w mp5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 185;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 500;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon", "b")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_vip_flags(id) & VIP_FLAG_)
{
client_print(id, print_chat, "Aby skorzystac z klasy premium wejdz na WWW.CS-SZAMBO.PL")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id) //Wyrzuca bron przeciwnika
{
new idattacker = get_user_attacker(id)
new vid = read_data(0) // vid == id
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 25) != 1)
return;
client_cmd(vid, "drop");
}
public CurWeapon(id) //Zwieksza szybkosc ataku
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.8;
if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Nowa_Runda(id) //Ustawia 80 ammo
{
if(!ma_klase[id])
return;
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, 80)
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.11.2011 17:53
Nie wiem czemu nie ustawia mi 80 ammo dla mp5, + za pomoc
#2
Napisano 20.11.2011 18:12
public Nowa_Runda(id) //Ustawia 80 ammo
{
if(!ma_klase[id])
return;
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, 80)
}
}
Ustawia 80 ammo, bo tak jest ustawione, no ale mogę się mylić
Spoiler
#3
Napisano 21.11.2011 18:50
Mam pytanko czemu dałeś 30 ammo jezeli ja chcę 80. Czy jest w tym jakaś tajemnica ?
Mam pytanko czemu dałeś 30 ammo jezeli ja chcę 80. Czy jest w tym jakaś tajemnica ?
Mam pytanko czemu dałeś 30 ammo jezeli ja chcę 80. Czy jest w tym jakaś tajemnica ?
#4
Napisano 21.11.2011 22:17
register_ event ( "HLTV" , "Nowa_Runda" , "a" , "1=0" , "2=0" )
flaga a i id w funkcji? uzyj najpierw petli
flaga a i id w funkcji? uzyj najpierw petli
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych